Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se72. SUPERKOULE - "svatba / výročí" - dílo č. 5
Autor
soutěž KOULE
Zpráva na chatu Online hry Goodgame empire
Milý spoluhráči FightKokoříne! Ani nevíš, jak jsem rád, že jsi poslal tolik kamení a dřeva. Konečně jsem dobyl barbarskou věž na poušti a dostal jsem za to zbývajících potřebných 47 bodů, abych dosáhl levelu 67. Těch sedm bezesných nocí stálo za to. I když mě už někdy kolem levelu 45 opustila žena. Všiml jsem si toho až ráno. Vstal jsem od počítače a v ložnici jsem nikoho nenašel.
Nedlouho potom mě propustili z práce. Prý že jenom neustále hraju tu „blbou hru“! Z bytu už mě taky vystěhovali. Dokud jsem měl notebook, ani mi to nevadilo. Na ubytovnu jsem si s sebou odnesl malý kalendář. Po několika dnech a probdělých nocích jsem se do něho podíval, kolikátého je. Na kredit do telefonu jsem už dávno neměl. U dneška tam byla ještě manželčinou rukou poznámka „40. výročí svatby“. Ještě že tu není, zase by otravovala, že ani po dvaceti letech manželství nemáme děti.
Tak dneska jsem se propašoval v armádě spásy do kanceláře k počítači. Než mě ráno vyhodí, musím dozbrojit, nasbírat zlaťáky a zlepšit alespoň osm budov. Možná se dostanu až na level 69! Tak dneska můžu celou noc hlídat, FightKokoříne, aby nás někdo nepřepadnul.
6 názorů
Jarmila_Maršálová
09. 09. 2013Šikovnej chlap, umí si jít za svým, to je na tip
Bavím se hned od prvního odstavce :-) Pátá věta je krásná a spolu s ní mi dochází, že jsi první, kdo tohle téma (svatba/výročí) pojal (ač okrajově) netradičně a s určitou invencí. V tomhle kole je tohle pro mě (zatím) nejlepší dílo. Napadá mě ovšem, zda není únikem od tématu.