Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePříliš mnoho otazníků
15. 02. 2002
4
0
1658
Autor
montyjack
Kdo jsem ?
jen pouhá buňka z níž se rodí dav ?
snad vesmír sám ?
či duše skrytá v těle ?
smrtihlav ?
kat svého nepřítele
či anděl ve tmě tmoucí ?
zajat sám sebou ?
náhodný kolemjdoucí ?
či ticho ?
jen tečka za větou v níž shořím ?
jsem ničím ?
ozvěnou kterou stvořím
svůj věčný protiklad ?
k sobě ?
a nebo možná k bohu ?
jsem mrtev ?
či ještě něco zmohu ?
říci ?
snad ...
Kyticka: Ano, delas pekny zmatek v hormonalni rovnovaze meho organismu ;)))
Kyticka: Juuuu, parada ;) Ja budu staly host, jen tobe pro radost ;)))
Kyticka: Mno, pokud by byly obzvlaste vypecene, tak bych mohl uvazovat o stehovani ;)))
Čokoláda v rohlíku, tak nevím :-)
asi si otevřu malý obchůdek :o))) ******
montyjack: chi, já bych si toho stejnak nevšimnula :o) no, a co takovej Croissant? Ten už se tváří vícero, jako rohlík :o) Asi taky nic, viď? :o)
mám to ta duše měla být skrytá v TELE!!! háček je jistě překlep, viď, monty? ;o)
Nevím, přinde mi to takové strašně patetické, jak moja posledná Metamorphosis 15... je mi příliš jarně, než abych se nadchl pro tohle...
Ale díky
m.
jojo. i vážné otázky se dají jen tak lehce nadhodit, nakonec co taky jinýho s nima.
se mi to líbí, páč to přímo svádí k tomu, aby si to člověk překopal podle sebe, dosadil si soukromé souvislosti, což jsem udělala a mám z toho radost :o))
hele a k tomu... no, k tý lechtivý záležitosti... pověz mi o tom něco... já ti pak na oplátku něco povím o šimpanzech, ju ? ;o))
Materula: vira a smysl pro humor jsou prave 2 z 5ti veci, ktere nas odlisuji od zvirat ;)
Dneska v TV je samozřejmě hokej .-)
Zbytek ti ale neobjasnim... Ale pěkně jsi ty dotazy shrnul.
Materula: Mno, minimalne jeden bod je vhodny az po 22:00 ;)) Je to neco o polohach a jistych partiich ;))) No proste nic pro male zvedave berusky ;) A ty ostatni jsou zase mooc tajne ;)
A safra ;) Tot sram v detske nevinnosti, jenz ani ja neumim ozdraviti ;)
Pěkný otázky, jestli chceš, u nás u školy prodávají v pekárně koblihy s čokoládou uvnitř, no, rohlíky to nejsou, ale snad nepohrdneš :o))*