Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHmota nad myšlenkou
Autor
Vzácný Jistřín
25 názorů
Vzácný Jistřín
29. 01. 2014Ok :D
Vzácný Jistřín
28. 01. 2014Já se ti pouze s úsměvem na rtech snažím vysvětlit, že to první, co jsi mi napsal, bylo takové jakože něco si tam napíšu, i když to nikomu k ničemu nebude. Nijak zvlášť mi to nevadí, ale chtěl jsem z jistit, co tě motivuje psát takové zbytečné věci. Já je taky občas píšu a je to z toho důvodu, že mě to baví :D, no a potom ta kritika cos napsal, na tu jsem odpověděl, též s úsměvem na rtech, ale ono to skrz ty internety není vidět. Když člověk ke všemu nepřidá deset smajlíků, zní všechno jako vyčítání a uraženost, sorry :) :) :)
Vzácný Jistřín
28. 01. 2014Oheň na střeše není, to sis špatně vyložil :D
Vzácný Jistřín
27. 01. 2014Ale tys mi žádnou kritiku nenapsal.
Vzácný Jistřín
27. 01. 2014Přečti si tu diskusi ještě jednou a pokud ti to ani pak nebude jasné, pokorně mlč v přítomnosti bystřejších.
Vzácný Jistřín
27. 01. 2014Je vidět že jsi to vůbec nepochopil. Jak říkáš, dnes už jen máloco skutečně šokuje, proto jsem se o to ani nesnažil. Při tovření jsem myslel absolutně na jiné věci a rozhodně jsem se ani nesnažil vyvolat zhnusení. Pokud považuješ podobné věci za hnusné, prosím, ale mně do toho netahje.
Vzácný Jistřín
24. 01. 2014ťuk ťuk darling
Vzácný Jistřín
24. 01. 2014Tangens, tys mi tu neřekl žádnej názor, z toho co tu píšeš můžeš mít prospěch leda tak ty.
Norsko, změnil si se.
Vzácný Jistřín
24. 01. 2014Norsko, já zkouším jak daleko zajdeš.
Tangensi, opět se ptám, proč o tom musím vědět já? Nemůže ti to přijít humorné soukromě, aniž by to obtěžovalo jiné lidi?
Vzácný Jistřín
24. 01. 2014A říkáš mi to, protože si myslíš, že mě tím nějak obohatíš, nebo protože ti to navozuje libé pocity?