Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedialogy
Autor
thx1138
můžeme spolu zas jen tak chodit. do kina a na večeři, na třešňovou kolu nebo jen tak ven.
abysme nešli šejdrem?
vidím v tom naději.
a můžem si dát někdy malinovku?
myslíš, že holka, co má v hrudníku nádor, ho tam má kvůli lásce?
možná.
někomu pukne srdce.
to je romantický.
poslouchej mě. chci se ti svěřit.
poslouchám tě. poslechnu si tvoje rýhy v dlani.
moje dětská přítelkyně pláče. myslím, že pláče a její srdce se tříští. její miminko umřelo. je mi to tak líto. už se neznáme a já na ní často myslím. a teď i na to miminko.
pohladim ti uzlík v pupíku. bude to můj denní rituál jako maj lidi v murakamiho románech.
sam mě počmáral fixou. maloval mi na tepláky, na tričko a na rameno.
škoda, že ještě neumí kreslit a psát.
zajímalo by mě, co by na nás napsal a co by to znamenalo.
jsi nebezpečná.
dneska nebo pořád?
do tebe bych se moh zamilovat.
proč mluví lidi o milování tak vulgárně. špiní ho.
někdo má rád špinavej sex.
já mám ráda, když se lidi milujou.
proč?
milovat se znamená cítit i to dělat. vídám pak citronovýho tygra a na pozadí tmavěmodrý čáry.
7 názorů
Promenlivynick
07. 06. 2015nakoukl jsem kvůli tomu nicku THX
a thanks, opravdu jsem našel hezké povídání. Líbí.
Zas něco napiš a spíš než rok s rokem se sejde.
Sal Paradise
18. 11. 2014Zajímavý. Chci taky vidět citronovýho tygra ;-)
jak pohled přes potrhanou záclonu.. (nesouvislost jen zdánlivá.. všechno je sepjaté něčím nutně vyvstávajícím) je to půvabné, v otevřenosti, ve všednosti - kdy ve slovu srdce je skutečnost (že ani věta "srdce se tříští" mi nepřipadá v kontextu nepatřičná ani klišovitá)
(mám z toho pocit něčeho čirého - slova jak dítě, které už je v dálce, a stále přítomné.. přesvědčení, že se musí zachovat, v původnosti, ten "první pohled/krok" v sobě..)