Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setestosteron mu zatemnil víka
Autor
Josephina
není jen jeden a jedna stejný kus
jsou různé druhy zvěře
snad ještě jsou i lidi
a je ona a je on
sexus válcuje zvěř
nemnozí vidí propletený filigrán něhy
nesledují detail noblesy v žilkách srdce
vidí svůj matný odraz v pivní pěně
siláckejch řečech narcistní smyčky
kde v kaluži rozlitého alku větří
pud a kde se rozvaluje vulva a vulgo
to slovo píp ze mě nedostaneš
zůstaň si honičem co slídí
po norách
nikdy nedostaneš mou zranitelnou duši
je pro mě víc než mé roztoužené tělo
testosteronovej
balvánku!
stále ještě hošánku
20 názorů
Čéče, Zdeni, já se fakt nad sebou zamyslel, a že už jako Ti to nikdy víc a tak, a pak jsem četl zase jiná moudra (i Tvá) pod Segalovou (StvN) povídkou měsíce a nestačil se divit! Ještěže jste prozaici, to je třeba si všechno řádně rozartikulovat!
Evženie Brambůrková
04. 04. 2014Ty prastaré hry si jen každá doba upraví ke svému obrazu, ale jinak je to stále stejné.*
Né, v poho, to já ji jen balím. (ale jsem v infantilní fázi, takže marně hledám smajlík)
Hmmm, sleduji to tu od rána a nestačím se divit. Špatná vizitka pro slabší - mužské - pohlaví. Přitom tak jasná sémiotika! Kdyby ses jmenovala Wernischová, už bys tu měla 20x T a všichni by se rozplývali nad tím, že jaká parodie na mačismus, no jo vlastně, nepřechylujeme, tak bys byla Wernisch a mačismus přechýlíme, takže by to byl feminismus, ale že jim to nedocvakne, musela bys napsat ANTI!!, a že pak jaká skvělá ironie (přitom by se v duchu třásli, aby snad nedali najevo vnitřní nejistotu "jak von to ten mystifuckátor vlastně tento, myslel". Svůj názor na I. W. jsem shodou okolností dnes blognul, takže ani Tebe státní cena - ta má - nemine.)
No dobrá, to máme ideovou rovinu, ale zároveň je to dobře zvládnutá básnička, která skutečně baví (zvášť, když už několik let, minimálně od rehabilitace S. Martínkovou-Rackovou, není ženská poezie pejorativum.
P.S: Ale pokud "zranitelnou duši" myslíš doslova, tak si mne jednak nepřej a pak si přečti od něco od "kink". I když znám jednu autorku.....
Jarmila_Maršálová
04. 04. 2014zůstaň si honičem co slídí
po norách
nikdy nedostaneš mou zranitelnou duši
je pro mě víc než mé roztoužené tělo
alele, často je to jen kočkování, provokování, žádná nenávist - nejspíš je nejlíp brát druhé s nadhledem a humorem :-), i to provokování podporuje pestrost života, a koneckonců ten, který si dá tu práci, tak se nad věcmi zamyslí víc, když ho druhej rejpne.
jo, Dajáno, to víš, pro jistý druh něžné veršíky a pitvání morálních věcí je nuda, takže je potřeba pár slov polopatě :-)