Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKaždodenní
Autor
malá čarodějnice
Vybavuji si
každé slovo
napsané
vyřčené
ztracené
v propasti
mezi těly
tak neznámými
Hledám se
v iluzích
o budoucnosti
vzdálené až za hranicí
vesmíru
Třese mnou
neklid
Neznám lék
na utišení
3 názory
Milá čarodějko,
předně chci poděkovat za tvůj přátelský zájem a ocenění mých básní. Přečetl jsem si všechna tvá zde zveřejněná dílka, jedno jsem také tipoval a u žádného jsem neměl pocit, že by bylo špatné.
Zdá se mi, že píšeš vždy na základě konkrétní situace, která tě inspiruje a ke které máš potřebu se vyslovit hned či co nejdříve. To je přirozené, ale také tě to podvědomě nutí celý příběh dovyprávět se vším všudy, tedy dokončit. Zde máš rezervy v tom smyslu, že pro poezii stačí občas jen naťuknout, nebo něco vyjádřit metaforou a konce básní, kde to je jen trochu možné, ponechat otevřené a věřit čtenářově intuici. Zde bych poradil zkusit nechat napsané básně den, dva odležet a pak se k ním vrátit a vždy tě napadne něco, co by se dalo vyjádřit ještě lépe.
Co se mi u tebe líbí, je, že používáš spíše stručných, nepopisných veršů, jako bys podvědomě věřila, že obsah je natolik vyvěrající, že není třeba balastu. To je dobrý jako formální, tak i psycholgický základ pro tvou tvorbu.