Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAsfalt I - První tři týdny - recenze na audioknihu
Autor
řádek
Řekněme si to na rovinu. Opravdu nejsem ideální posluchač hororových románů typu Asfalt. Jsem znalec Disneyho, vím, jak se která princezna jmenuje a jakého má koně či prince, ale horory nečtu a ani na ně nekoukám, protože mi bohatě stačí ty každodenní horůrky s mými malými třemi démonky doma. Takže Asfalt jsem si pustila jen proto, že mám ráda Walkera a Volfa. A protože mám ráda audioknihy. Opravdu jsem od toho nic nečekala. Jenomže pak se to stalo.
http://www.kukatko.cz/clanky/recenze-asfalt-prvni-tri-tydny/?
6 názorů
Audio verzi jsem neslyšel, ale knihu četl. A jsem z ní na rozpacích. První zhruba polovinu jsem opravdu hltal, dokonce jsem se chvílemi chechtal nahlas, industriální podoba pekla neměla chybu… Pak se vše začínalo opakovat, akce byla alibistická, jako by sloužila jen k tomu děj pořádně natáhnout; démoni byli ke konci už opravdu zcela dementní, a kupily se nelogičnosti. Asi ta nejzákladnější: proč se komando za každou cenu snažilo dostat zpátky nahoru, když stejně za pár let všichni umřou a opět skončí v pekle? Proč se místo toho nesnažili provézt revoluci, která se sama nabízela?? Asfalt mohl mít klidně o dvě stě stran méně a byl by mnohem zábavnější.
Nostalgia_For_Infinity
08. 08. 2014Asfalt má jednu zajímavou vlastnost. Ty nechutnosti jsou vyhnaný do takového extrému, že mozku čtenáře už nezbyde nic jiného, než se s nimi prostě smířit, jako by to bylo normální. Takže ve finále zbyde jen brilantní, ukrutně zábavný a čtivý příběh.
Hele, řeknu ti to takhle: Jak by bylo tobě, kdybys k pátejm narozeninám dostal od fotra hovno?
Asi bych se divil. Hlavně, proč ten dárek tak smrdí.
...
Jdu si to koupit. :)
mořský koník
03. 08. 2014já teda horory ani náhodou a recenze jen výjimečně, ale byla jsem zvědavá co k tomu napíšeš ty, špiónka nasazená Disneylandem :oD