Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRukojemník
01. 03. 2002
5
0
1613
Autor
NoHead
Ruka
v ruke
jemne skrytá
radšej
sa Ťa
neopýta.
V Tvojich
vlasoch
šifry lúšti
prečo
Ťa nevie
a nechce pustiť.
Ten
opojený
rukojemník.
Ja.
Ale Sis, vsetky dotyky su vo svojej podstate rovnake (teda ak to nie je dotyk pastou do zubov). V kazdom sa skryva to co citis. Laska. Rozdielna, ale vo svojej podstate rovnaka. A neha.
To áno, ale každý z tých dotykov je veľmi konkrétne adresný. Nedá sa niečo napísať pre jedny ruky a potom to stotožňovať s rukami inej. Stále sa mi tá báseň strašne moc páči!!!
To je v poriadku, aj mne sa paci :o))),
ale stale celkom nechapem, co mas proti tomu citatiku v prologu. Jasne ze dotyky su adresne, tazko sa "neadresne" dotykat. Basne a hlavne slova uz ale az tak adresne nemusia byt. A ked niekomu povies "milujem ta", uz to nikomu nikdy nezopakujes? Nevravim, ze dotycne slecny su rovnake ani ze citim k jednej aj druhej to iste, ale tie slova vravia to co chcem povedat. Chcel som to vraviet vtedy a chcem to vraviet teraz (resp. prveho marca, no ... nie ze by dnes ... ale nic ...). Ziadne ine spajanie tam nie je, oukej bejby?
BTW: za tie HH mas moj uprimny obdiv, teda nielen ty (ale najma) ale cele vase zoskupenie. A do buducnosti zelam trochu lepsie publikum a drzim palceky.
PS: a nehadaj sa :o)))
Počuj, teraz mi napadlo, že ten prológ predsa nemôžeš spájať s dielom. Majstre :o). Vieš, každý z tých dotykov je, bol a bude INÝ už vo svojej podstate. Jedna z mojich najobľúbenejších.
normálne mám pocit, že táto báseň žije...a asi aj zo života je...nie asi, ale určite...a taký pocit na vybuchnutie, že sa nesmie spýtať...ale inokedy...možno