Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKe ve foelin
03. 03. 2002
1
0
819
Autor
Merini
Voŕtanes
ten teus
taneso
teusini
Moto meros
a moto ten orenas
ele miroe
o mabeles
Moto tuvŕen
a teŕmos
man ten legeŕ
ke ve foelin
-mot metuon hemes...
P.S.: Já chci taký vědět, o čem to je :o(
Máš krásné oči,
Když vítr hýbe stromy
A úžasné tělo,
Mé ruce po něm touží
Ach!
Och!
Ech!
Ehm.......:o)
Krel: nevychloubej se nebo Ti naroste dlouhej nos a bude s Tebe vychloubačnej Pinokio :o))) Tak, teď jsem Ti to pohádkově nandala :o)))
Vy ste odporni jeden vedle druhyho!!! :((( Krele,s ebou sem skoncila abys vedel,jaktoze to tady zverejnujes!!Zbabelce jeden,si hnusak,zlej,zlej!!§Moc se zlobim!!! Nejsi zadnej milousek hobitek,jak by rekl Glum... !!!
A vy ostatni,kde berete tu jistotu,ze se v tom objevuji stromy a vitr????
Jeste ze nevite o cem to je! :-)))
Uzivejte zivota milasci panesci...
Poslu vam sem dalsi dilo,at se muzete nekde vztekat,ze tomu nerozumite :-)))
A diky za tip(proboha kdo nam ho dal???)
Pa pa Vase Miret!!!
Cha, jsem dobrá, setřela jsem Krela, ale on se stejně otřepe a z toho hadru zase vyleze :o)))
Inu my tu jistotu nikde nenabrali, ty jsi nám to napísnula...tak se nebudu vztekat...OKí, můžu narážet do zdi hlavou z úplně jinačího důvodu :o)))
Wopi,Nuitik : jee,ja si toho pred tim nevsimla :-))) Aby ste tomu rozumeli,narazeni do zdi je ma nejvetsi zabava a o to lepsi to je,kdyz u toho muzu nekomu nadavat :-))) POskytly ste mi nesmirne poteseni :-))) Dekuji vam...Jinak nutno rict,ze sou to same krasne vyrazy :-))))
P.S.Je to krasna basen,vskutku... :-)))
teď jsem si všimnul, že mi vypadla dvě slova
"měl tělo a ruce..." sakriš...
no to je fuk
Strhla se tu sympaticka debata :-)) To by me nikdy nenapadlo,ze se to tu tak rozproudi :-))) (este nad takovou blbosti,ktere nikdo nerozumi :-)) )...
to tady tak bejvá :o))))))))))))
a kde je Nuitík nebo já nebo Konstantinisová, tam to žije
:o))))
Merini: já to tak nrmyslel..uňg..plosíím nezlob se na mě!! plosím...!!!!
:-))
Wopi: Kde to žije, tam je Mattoni, Wopi, Konstantinidisová nebo Nuitík :o))) ju ju...vomotat nááááááás..Meri, budem chodit, však my si rádi popovídáme na cizí účet :o)))
Bohuzel hosi :-))) Jen vam reknu,ze tam figuruji slova jako oci,vitr,stromy,telo, ruce a pr.jm. krasny,uzasny... :-)))
Tak uz tomu kapku rozumite?
no kapku,ale na kritiku to nebude...ale zkoušel jsem si to číst nahlas a plyne to velmi dobře...prosíím prosím smutně koukám:-))
úžasné obraty, krásná myšlenka.....chi chi chi, akorát vůbec nevím, o čem je řeč :o)))
Aha, ta slova, no, ta jsou hezká.....oči vítr...hmm, nejspíš to bude nějaká sprosťárna a Ty nám tu povídáš, jaká je to poetika :o))) Viď? :o))
to valíš oči
jakej se strhnul šílenej vítr
že stromy láme jako párátka
a zabodává je o kus dál
jen mě
se ani nedotkne
blbec jeden
a tak bych to
potřeboval
kdybych totiž nebyl
zatracenej
pitomej duch
a měl hmotný ruce
tak bych se mohl
podrbat na nose
ještě aspoň jednou
aspoň jednou
to by bylo krásný
to by bylo úžasný
PODRBAT SE
PODRBAT SE
PODRBAT SE!!!