Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePlecháč!
Autor
Sal Paradise
... a je mi jedno
co si o tom říkaj
víly někde
na obežný dráze...
prostě je nedostatek
alikvotních rejstříků
varhan
ročovské baziliky
Hic Rhodus, hic salta
Tak tak Jene!
Neckerova krychle,
mi padá na hlavu
a taky už vím
kdo chytá v žitě!
štírka
slávistka
má štěstí
ještě se nenarodila
a nepoznala Marind-animy
z nový Guiney
Pak řekne mami
jdu za holkama
a celý kognitivní stádium
bude v kuřátku
Ale i tak
těším se na suprový koutky
na Letný
ty dětský s jábama
s čátama
s Kristýnou...
7 názorů
Ano, Sluneční Ráji! Každý má jiný vkus. Já - i když založením romantik, žiju v realitě. Tož přestanem špičkovat a budeme si dál žít tak, jak každému vyhovuje.
Life is life - you never know, what can happen to you! Good luck!
Sal Paradise
21. 11. 2014No tak by to bylo špatně. Já svou tvorbu beru jako věci (myšlenky, osoby, pocity), který mám v hlavě a prostě to nechám vytrysknout... Netvrdím, že to je správný nebo dobrý... ale je to ze mě... ;-) Naopak mi to přijde přirozenější, než se snažit o konstrukce typu "zapadá luna, nad stříbřitým jezerem fouká svěží vánek..." etc., což tady praktikuje dost lidí... Ale de gustibus non est disputandum ;-)
Ano, originalita cizích slov - vezmu naučný slovník a našpikuji to málo známými výrazy - a ještě to dám do veršů a rýmovaných!
Sal Paradise
21. 11. 2014Všem díky za postřehy ;-) 2 Kolobajda: Nesmysl je to protože nevíte, co je to Neckerova krychle, neznáte Ročovskou baziliku, ustálená latinská rčení, kulturně-sociální studie o Marind-animech či co? :-)
takovejch víc miniatur zapasovanejch do sebe, cizí slova ruší, ale jistá originalita by tu byla *