Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNové číslo literárního časopisu Partonyma
Autor
sharik
Nové číslo východočeského literárního čtvrtletníku Partonyma projelo tiskárnou a pomalu míří do distribuce! V nejbližších dnech bude k dostání přes internetové stránky www.kosmas.cz a také v kamenných knihkupectvích Kosmas. Pro nedočkavé čtenáře, či pro ty, kteří preferují čtečky, nabízíme již nyní Partonymu jako e-book (odkaz na ebook: http://www.kosmas.cz/knihy/200519/partonyma-c.-10-11-2014/).
A na co se v novém dvojčísle 10-11 můžete těšit? Tématem časopisu se protentokrát staly Pohádky a mysterium - Můžete se tedy připravit na výlet do vod mysteriózních až hororových próz, ale také originální pohádky nejen pro děti a v neposlední řadě na verše jak pro mladší publikum, tak hraničící s hororem, ovšem tentokrát nečekaně humorným.
Mezi autory naleznete tentokrát např. Antonína K. K. Kudláče, Jana Dvořáka, Jana Svitáka, Zdeňka Železného, Jana Nejedlého, Martu Urbanovou a mnoho dalších.
Obsah čísla:
Konteplum -
Antonín K. K. Kudláč - Rozličné chuti hrůzy; Přemysl Krejčík - Psát pro děti? To zvládne každý! (recenze); Kamil Princ - K čemu jsou, krucinál, pohádky?; Michaela Schwarzová - Michael Ende: Nekonečný příběh; Alice Š. - Vítejte v pekle (recenze); Kamil Princ - Silná vídeňská káva (recenze); Kateřina Chybová - Co když...; Lucie Javůrková - Zaklínačka Lota (recenze)
Textáž -
Boris Šlechta - Vezmi verše do ZOO; Pavel Martinec - Zvěřinec jedna báseň; Zdeněk Železný - Prapověsti; Inka Ciprová - Proč si kukačka nestaví hnízdo; Stanislav Švec - O bohatýru Čurinovi; Petr Musílek - Veliký svět; Ladislav Malinovský - Poč mají šišky šupiny; Alena Vorlíčková - Zakletý Majorán; Jiří Zradička - Osel; Marta Urbanová - Poslušnost; Aleš Misař - Slepá bábo, slepá bábo...; Přemysl Krejčík - Než padne klapka; Jiří Lojín - Půda; Marek Zelinka - Kazatel; Jan Sviták - Tzerno Okki Batcha; David Mareš - Mrtvá nevěsta Davida Mareše
Setkání -
Rozhovor s A. K. K. Kudláčem; Martin Friedrich - Pojídání (ukázka); rozhovor s Janem Nejedlým; Jan Dorotovič - V Praze už nestraší ohnivý pes, ale Krvavá Olga (recenze); Jan Nejedlý - Básně, morbidity a pohádky
3 názory
staromódní? to asi hodně, neb ilustrace, které jsme pro toto číslo použili, jsou z roku 1565 :)
Je tu sice asi čtyřicet slok z mojí knihy "Prapověsti naše s trochou vtipné kaše", ale ilustrace mě nijak nenadchly, asi jsem staromódní...Jinak je tu plno zajímavého čtení...