Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚnava ze života
10. 03. 2002
0
0
1193
Autor
Vojta_Bíba
ÚNAVA ZE ŽIVOTA
Někteří maj zvláštní nemoc,
chtěli by pauzu, jo, moc,
protože jsou znavení,
žijou
bez zastavení,stále něco dělají,
stále s někým kecají,
furt se musí cos učit,
kámošama se mučit,
holkou se votravovat,
tím vším se unavovat.
Furt unavení školou,
znavení dlouhou nudou,
znavení zálibami,
utahaní fotbalami,
unavení ze všeho,
i z
života našeho.Ale spíš z života jejich,
ba i z, byť skromného, ich.
Vojta_Bíba
20. 04. 2002
maskot: já bych řek, že z toho bude nemocnej, chuděra... :o))
já neumím a nepíšu negativní kritiky, když mě něco neosloví, tak to prostě jen tak přejdu... ale tenhle klučina je asi ještě takovej nějakej nezkaženej životem, chtělo by to trochu ubrat na sentimentu... a ať se na mě nezlobí, ale moc talentu na rýmování zatím nepobral...
a hlavně - stojí o vážnou kritiku - tak ho přece nebudu chválit, když ty jeho dílka jsou takový, jaký jsou... nebo jsem něco napsal špatně? :o)
maskot: však já jsem taky psal ''zatím''... já ho vůbec nechci zrazovat od dalších pokusů. stejně jako ty, i já mu držím palce, ale to pořád nemění nic na mým názoru na jeho dílka...
sám si o tu kritiku řek, je něco špatně na tom, že jsem upřímnej? moh bych ho tu klidně vychválit do nebe, ale k čemu by to bylo? a navíc, je to jen můj názor... stejně jako neberu tobě ten tvůj... určitě se najdou lidi, kterým se to bude líbit, ale mně prostě ne, no... ukamenujete mě za to? :o)
maskot: jo... ježíbaby, zvonkový a zubaře :o))
a neříkej nikdo, Vojta se ještě neozval... třeba to bude on, kdo hodí první kámen :o))
Vojta_Bíba
18. 04. 2002
Vojto, já bych po tobě v žádným případě nechtěl šlapat, nebo tak něco... Něco jinýho je ale kritika od kamaráda a od někoho, kdo tě nezná. Kamarád ti totiž málokdy řekne, že to stojí za prdlajs... :o)
já jsem neřek, že tvoje básničky jsou hnusný... jenom ne moc vydařený... chápu, že se v nich snažíš popsat svoje pocity... ale vzhledem k tomu, že se snažíš o básně rýmovaný, tak by se ti to rýmovat mělo... bohužel, v mnoha případech tomu tak není...
nechci teď nějak rozebírat obsah nebo formu...
ale když dvě slova končej na stejný písmenka, nemusí to vůbec ještě znamenat, že se rýmujou...
příklad:
Furt unavení školou,
znavení dlouhou nudou,
taky myslím, ne není dost šťastnej rým unavovat - votravovat...
víš, je to takový moc násilný...
není to o tom, kolik ti je, ikdyž je pravda, že ve tvým věku většina začíná a určitě se časem budeš lepšit. přečti si třeba něco od pina15, tomu je stejně jako bylo tobě, když jsi začínal...
Vážím si toho, že jsi se po mých kritikách neurazil a přeju hodně štěstí
@ki
Astalavista
10. 03. 2002
Vojto, zkus to rozrepovat a tvař se drsně... budeš mít možná i úspěch ;o)
Fuuuuuuuj
m.