Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha z Norska
Autor
aleš-novák
opusťte
dětský pokoj
čeká vás
dětský domov
9 názorů
blacksabbath
03. 03. 2015rozpoutal jsi diskuzi.....TIp....a jeden pro Zordona...hihihi
Evženie Brambůrková
03. 03. 2015Nejsem zastánce výchovy, ve které děti mohou vše. Určité formování osobnosti je nutné. Jenže tady se zase jde do extrému.
Jarmila_Maršálová
03. 03. 2015naopak: mít domov je mnohem lepší, než pokoj...
Jarmila_Maršálová
03. 03. 2015taky jsem měla režim, NEBYLO to na škodu; naopak moje známá ohřívala obědy a večeře každému děcku zvlášť, jak si řeklo, měla tři... tak nevím, co je lepší))
Prosecký, já kdybych v deseti letech přišel pozdě k obědu, tak taky nemám nic. Neměl jsem ale germánskou výchovu, ale o pět let staršího bratra, který snědl co viděl :)
Do toho pořádně nevidíme. Těžko si udělat správný názor, když není dost relevantních informací.
aleš-novák
03. 03. 2015však mě znáš, já taky vymýšlím "úvahy" i za cenu mírného přiškrcení reality...
Já bych to neviděl tak jednoznačně. Celé dětství jsem prožil tak, že část mého příbuzenstva byla německá. jejich výchova se v mnohém lišila od té naší a moje máma a ostatní Češi z toho šíleli. země se prostě od sebe liší. Příklad:
Když můj desetiletý německý bratranec přišel pozdě k obědu, prostě nedostal nic.
Kdyř se popral, nezajímalo rodiče, jestli ho nějaká rána bolí, ale jestli vyhrál.
Teď to v Norsku vypadá na druhý extrém, ale zase je to pro nás, Slovany takové odlištěné.
Musíme si uvědomit, že v germánských zemích má pravidlo vždy přednost před pocitem.