Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedobrá práca
Autor
reprezentant Slovenska
a z tej párty nezostane
nič
je to
výkvet našej éry
alebo len ktosi
kto
prehovorí z hrobu?
3 krát a dosť
no ja chuj to
stále spravím
/motívy dookola sa
opakujúcich zlyhaní
majú ďaleko od
sladkého svrbenia
v krku/
netuším no i tak
budem tvrdiť
to čo vkuse:
ak prehovorí ľútosť
ešte stále je tu
„ALE"
tak teda
vitaj
vo svete poézie
6 názorů
reprezentant Slovenska
07. 05. 2015malo konretne - suhlasim. alibisticke - moze sa ti tak zdat..v poslednom case to strielam ako pride, slova prichadzaju a odchadzaju, ja len instiktivne vyberam. ovela viac mi vsak zalezi na rytme, dakto tomu hovori "hudba slov"..je to len hra. nic viac, nic menej...
Málo konkrétne, ak už nechcem povedať, že alibistické; akosi nevedno-netušmo, o čom točíš. Akoby si v obavách z tematickej banálnosti iba obkresľoval pomyseľné jadro, inak málo zaujímavé. Nahadzuješ a čakáš, že sa niekto chytí, že si zráta dva a dva a zaťuká si na čelo: jasné, piči, je to tam! No, neviem.
Post-pohrabáč by řekl - všechno souvisí se vším. Ale já nejsem on, takže takový klišé nevypustím z ústí, takže to nechme být. Báseň se ti povedla, jsi dobrý repre svojí země. Mužeš být hrdý.
reprezentant Slovenska
06. 05. 2015DAV.kedysi mi to nieco hovorilo...ako tvoj koment suvisi s mojim textom?
Dobře jsi to nandal poetické bandě jménem DAV, a nejvíce Daňo Okálimu, jemuž nemohu přijít na jméno. V této souvislosti mne napadá dnes už legendární Miro Kramarič, který se zapsal do dějin slovenské tvorby svými minidíly "Aj bača niekedy prijde skor" a "Angolský mravčiar".