Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDilema
Autor
florian
Všude je aut, jako psů,
nebo spíš psů, jako aut?
19 názorů
:) To ano, to sedí... teď jsem si vzpomněl, že ten výraz už jsem slyšel někdy v televizi v souvislosti se závody psích spřežení; jenže já hledal v překladači, a tam jsem nemohl zadat musherství; ale zajímavé je, že mi to nijak nereagovalo na musher, i když usher - uvaděč a "vodič", jak říkají slováci řidiči, nejsou až tak daleko od sebe - vida, vida, jak vše se vším souvisí :)))
Pěkný večer, ahoj!
Promenlivynick
29. 05. 2015Zkus
musherství ( řízení psího spřežení )
automusherství je pak blbůstka na tu tvoji :-)
Díky, že ses zastavil a zanechal zde stopu :)
P.S. Ovšem ten výraz mi budeš muset přiblížit; nejsem v silný v cizích jazycích, a v překladači jsem dostal jedinou odpověď - usher = uvaděč, což mi moc nepomohlo; je ale možné, že si zase stojím na vedení (na "musher" nijak nereagoval).
Asi jako všude v této zemi, kde kolikrát není kam so odplivnout, abys nedostala pár facek od páníčka (auta), nebo paničky (pejska) :)))
Díky, Evženie :)
Evženie Brambůrková
28. 05. 2015U nás je to kus na kus. A zkus si to zpočítat.*
aleš-novák
28. 05. 2015auta aspoň nenechávají exkrementy na trávě...
blacksabbath
28. 05. 2015raději více psů než aut......./***
Díky za návštěvu:)
Tak bych to neřekl, že líp, byla jiná doba; dnes jsou mnozí, jak píšeš, bez auta nemožní, často se jinak nedostanou (nebo jen s obtížemi) ani do zaměstnání. Já jsem po autě nikdy netoužil; do práce mě přivezl autobus, a ve volné čase se přece nebudu rozčilovat a stresovat řízením, zvláště v dnešním provozu; teď jako rentier už vůbec ne, stačí mi vlak a autobus.
P.S. Navíc nikam nespěchám, v souladu s názorem J.A.Komenského :)
Marcela.K.
28. 05. 2015:-)
psi mi jsou milejší, ale bez auta bych byla nemožná...ale chápu...bývalo líp?