Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKonec v kostele
Autor
Dany D
Dlaně kladu na oltář
s pocitem možná oddaným.
Mou kůži pohlcuje chladná zář,
co se prohání prostorem kostelním.
Vidím mír a pokoru.
Promlouvá ke mně smrt.
Proč jsi za mnou přišla do chrámu?
Chceš opět s někým vypomoct?
S tebou, má drahá, já už nechci nic mít.
Právě tu prosím o odpuštění za ty činy.
Snad mám šanci, abych nemusel v pekle shnit.
Kvůli tvému našeptávání jsem byl vrahem bez viny.
A proto tě odmítám a přijímám zároveň.
Můj život byl nelidsky zohaven.
A proto tě žádám, vezmi si mě.
Můj život bez dobra patří už jen tobě.
6 názorů
Miroslawek
10. 06. 2015HF: nijak nezpochybňuji tvůj čtenářský zážitek (neboť i čtení poezie je svého druhu umění), ale báseň jako taková je špatná, typický začátečnický text plný řemeslných prohřešků, kostrbatostí a selhání. Autor za to nemůže, každý nějak začíná... a třebas já i daleko hůř.
Když máš potřebu se mnou polemizovat, možná bys mohla nabídnout více než prosté tvrzení a konkrétněji mi osvětlit, cože je na tom tak dobrého, ať se zbytečně nevysiluji s věcmi mimo tvou rozlišovací schopnost.
Hana Frýbortová
10. 06. 2015Miroslawku, nemáš pravdu, tohle je moc dobré. Tip *
Miroslawek
09. 06. 2015Mária: aj inak to stojí za ***... krivká na obe nohy... a to bez ohledu na můj osobní vkus. Je-li účelem tvých avíz přesvědčovat mě o opaku, pak mne přesvědčuješ jen o tom, že neumíš číst. Což mi nijak nevadí, to je čistě tvůj problém, ovšem považuji za vhodné tě o tom zpravit, abys případně šetřila dech.
Mária Horná
09. 06. 2015Rytmus je rozhádzaný, ale inak ***
...Kvůli tvému našeptávání jsem byl vrahem bez viny....
Miroslawek
07. 06. 2015chtělo by to začít u rytmu, ty věci další přijdou pak samy... a nebo ne... a i to bude znamení...