Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa světě jsou ještě tajemství
Autor
Promenlivynick
Na světě jsou ještě tajemství
..
.
Šel jsem vedle svého osla
A svěřil mu pytel své rýže
Můj osel však
jak se mi to těžce píše
mi nesvěřil nic..
22 názorů
Promenlivynick
05. 07. 2015AnO ! ANO ! "-)
Tak tohle tajemství ti odhalím: m í t osla, nebo b ý t oslem?
Smazáno bylo z formálních důvodů :)
Promenlivynick
03. 07. 2015Sane, rozumím Ti. Uvedl jsi dobré příklady. Ani já neprosazuji osla. Neprosazuji však nic. Vše co je, prokázalo vlastnosti nutné k existenci. Nemohu tedy souhlasit, že žijící tvor představuje špatný příklad. Byl by to mentální přístup terý hodnotí. Mentální přístup bez hodnocení se mi zdá jako bezbarierový přístup k životu, který by měl obsahovat prosté radosti.
Vše v dobrém.
Promenlivynick
03. 07. 2015Podívej Juane, dávám ti za pravdu, že tu není místo vyřizovat si animozity s R.L.
Co se týče osla, páč jak jsem již sdělil, jeho vynalézavosti pravěpodobně nerozumím , rozumím alespoň tomu, že určitě unese víc než R.L, Bautista, a promenlivynick dohromady ..
Jo, a když se mu vynadá do volů a to přesto že je to osel, tak vo tom druhej den neví . Minimálně to - je něco- z čeho by jsme si všichni tři, chlapi, mohli vzít příklad.. :-)
Evženie Brambůrková
01. 07. 2015Možná by ti mohl svěřit nějaké své přebytky.*
Promenlivynick
01. 07. 2015Já bych vynalézavost osla nepodceňoval. Pro jistotu předpokládám, že jí nerozumím.
Promenlivynick
01. 07. 2015Přeedstavivost, příteli, pouhá představivost.
Je ale pravda, že to nevylučuje, že je natvrdlá...
blacksabbath
01. 07. 2015........*/***....všechno už řekli...:-))))
Promenlivynick
01. 07. 2015cha cha díky všem ..
předposlení verš klidně oželím, pak už tam totiž nebude žádný.
Můj osel je teda vlastně chytrý jak vidím a šetří můj hřbet a mysl..
No, Rome, je to takový pokus o tvoje zkratky..
Stárnoucí vlk
01. 07. 2015pěkné, ale klidně bych oželel předposlední verš )