Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDokaz - nic neexistuje
15. 03. 2002
1
0
1603
Autor
cvok
matematicky:
nic = 0
0 = cislica, znak oznacujuci nic
cislica, znak oznacujuci nic = nieco =>
=> nic = nieco
=> NIC NEEXISTUJE
chtěl bych mít na kontě šest niců a před nima jedničku
:-)
jirik.:
- skutečně, nulu v hlavě nemám, to bych poznal, kdybych naklonil hlavu, tak by se kutálela ... :-)
tím spíš, jak by se kutálela, tak by mě ty rožky píchaly :-)
ale pochybuju, páč hranatá nula nejni nula, to je čtvereček :-)
Rožky digitální nuly přece můžou píchat jen virtuálně a toho si všimnout ani nemusíš :)...
A i čtvereček může být úplná nula, to se může stát leckomu :)...
no nezlob se, ale když někdo píchá, tak toho si nelze nevšimnout, byť virtuálně :-)))
Však já se nezlobím, že jsi tak citlivý, mě někdo může virtuálně píchat celý dny a nemusím si toho vůbec všimnout, možná budu mít tu nulu v hlavě já, jsem se díval, ale nic jsem nenašel :(...
Myslím, že Tvůj závěr byl špatně pochopen. To, že nic neexistuje, znamená, že subjekt, pracovně nazvaný "nic", neexistuje, tedy nelze jej nijak změřit. To je totiž to, co plyne z rovnosti nic=něco. Druhý možný závěr je, že nic existuje, ale pak už je to něco.
To ostatně odpovídá běžné zkušenosti, ve chvíli, kdy něco změříme, už to je něco a ne nic. Tys čistě abstraktní úvahou dokázal, že jakýkoliv pokus o změření "nic" je předem odsouzen k nezdaru, což je jistě velmi chvályhodné.
Z toho taky plyne, že papouch určitě nemá v hlavě nic, ale je možné, že to, co tam má, jsou pěkné... došla slova.
Chtěl jsem tento skvost zařadit do klubu, ale vzhledem k tomu, že jej čtenáři naprosto nepochopili, ač svůj význam má, nemohu tak učinit :(...
dovol, abych Ti Tvou yhcbnou hypothesu vyvrátil... znak 0 je pouhý zástupný symbol, který matematika užívá, aby tak vypodložila mezeru v matematicky nedokonalém lidském vyjadřování...
číslice se nikdy nerovná ani nijak neodpovídá označované hodnotě... jde jen o námi uznáaný symbol cheché, co mi na tohle řekneš, hm? ;o))))
(jo a nejsem matematik, na matiku jsem nešáhl víc jak rok)
Díky, měj se (c8
m.
Prokleti:
"pouhý zástupný symbol, který matematika užívá, aby tak vypodložila mezeru v matematicky nedokonalém lidském vyjadřování" je predsa len aspon nieco.
Nemozes tvrdit, ze "pouhý zástupný symbol, který matematika užívá, aby tak vypodložila mezeru v matematicky nedokonalém lidském vyjadřování" je nic, lebo je to aspon hrba slov. A su slova nic? Nie. Alebo hej?
Ale ja nie som matematik, ale... (viz nick)