Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o nedostatku logiky v zeměpisu
Autor
aleš-novák
někdy se zdá
že "více Evropy"
znamená zároveň
"více Asie"
14 názorů
Evženie Brambůrková
09. 10. 2015Nejsem ta, která by stála na vrcholu barikády s vlajkou. Na to už nemám tu správnou postavu, ale vnuknout těm, co staví ty barikády myšlenky, které by vzali za své, to by snad tady v té zemi někdo dokázal.
Tím rozhodně nemyslím sebe.
Obyčejní lidé se většinou do ničeho nevkládají. A když už, tak útočí na Zimní palác nebo stavějí barikády. Na ně se spoléhat nemůžeme.
Evženie Brambůrková
08. 10. 2015Neměli by ss do toho vložit obyčejní lidé v těch zemích, kterým hrozí zavalení snědou masou?
A to jsme v Evropě všichni. /T
aleš-novák
08. 10. 2015dodnes jsem si myslel, že jde o projev hladu a žádost o fotoaparát: Salám a Leicu...
Ahoj všichni! Pohleďte na toho ješitu, chce tady stavět mešitu! ; -)) Aleši - už se učíš Salát? (viz moje Sestupné tendence I - báseň Pro všechny případy)
aleš-novák
08. 10. 2015Kolobajda: naštěstí Kalousek dokázal oddělit financování církví od státní kasy, tak zbude na mešity víc...:o)
Jarmila_Maršálová
08. 10. 2015Kolobajdo, svoji myšlenku jsem přečetla ve tvém komentu, nebudu se opakovat, je to už vlastně nové Alešovo dílo, které mnohonásobně předčí to původní)))
Méně je někdy více BOHUŽEL... Aleši, tvůj komentář je snad ještě lepší, než vložený příspěvek : -)) /**
aleš-novák
08. 10. 2015státní kasa bude muset obeřetně řešit
buď opravy kostelů a nebo stavby mešit
Jarmila_Maršálová
08. 10. 2015než ze zeměpisu je to spíš matematická přímá úměra...((
Evropa už je jenom v Norsku, na Islandu, ve Švýcarsku a v Lichtenštejnsku. Jak jsme se mohli mít, kdybychom Lichtenštejnům všechno vrátili!