Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNový člen redakce poezie?
Autor
Lakrov
Redakce poezie se včera rozrostla o jednoho člena s minimálním počtem děl, nulovým kontem napsaných kritik, zaregistrovaného na Písmáku týž den, navíc pod poněkud nelichotivým nickem.
Jedná se o omyl, čísi žert nebo o těžko odhadnutelný záměr s hlubším smyslem?
19 názorů
Je fajn, že na někoho tady Olda aspoň reaguje. Já jsem mu psala už několikrát kvůli jiným technickým problémům a ani mi nedpověděl. Vypadá to, že se na něj budu muset obracet zprostředkovaně přes papoucha :-)
Děkuji všem (především Papouchovi) za pomoc při odstraňování skvrny z kabátu Písmáka. Nechám to tu do dnešního večera, pak diskusi smažu.
aleš-novák
30. 10. 2015tak už je pryč.
..tedy... _domnívám se_, že jde o jointa (plus několik dalších alternicků), se kterým byly již v minulosti značné potíže a kvůli němuž byl Písmák na nějakou dobu odstaven. Usuzuji tak z jeho chování na chatu - k dohledání tamtéž, od 27.10.2015 17:41:26 a výše. Pokud si pamatujete - skrýval se pod "no name - no IP" servery, aby nebyl odchytitelný podle IP adresy a dělal tady paseku, nabourával se do systému, měnil hesla, nahackoval se do cizích účtů a vystupoval pod nicky majitelů těchto účtů, vesměs velmi vulgárně. Dero to tehdy nějak řešil; jak to dopadlo nikdo neví, neboť Dero se nehodlal nijak svěřovat. Každopádně po oné vynucené odstávce byl od něj klid.... ... Je to moje domněnka, mohu se mýlit, třeba je to někdo jiný. Každopádně je to psychopat, nemocný člověk. Avšak natolik inteligentní a znalý, aby se dokázal dostat přes nějaká ta zabezpečení a povrtat se v systému.Vážení spolupísmáci - zde to nevyřešíte. Jediné, co můžeme asi udělat - napsat Oldovi, současnému majiteli.Já to jdu udělat obratem.
Nevím, jak je to teď, ale za Dera stačilo, aby někdo podal do klubu přihlášku, a ještě dřív, než ho majitel klubu vůbec přijal či odmítl, už se jeho nick takhle objevoval na seznamu členů klubu. Nám se to v klubu prozaiků stalo taky. Chce to, aby majitel klubu tu "žádost" odmítl, pak by to mělo zmizet, aspoň doufám.
Radovan Skromný - Tvořivý
29. 10. 2015Já doufám, že je ten nový redaktor poctivý hipster, co denně vytlačí alespoň tři postmoderní básně.
Že by zkouška, jestli si toho někdo vůbec všimne? Pokus o rozčeření (snad) stojaté hladiny? :D
chm, je to zajímavé, ve vygenerovaném zdrojovém kódu té stránky skutečně figuruje, je to asi nějaký javascript;
v klubu je devět členů, jmenovaný tam není, ale na hlavní stránce klubu je napsáno 10 členů
Pro Lyryk:
-> Písmák (1. zleva na horní liště)
-> Redakce na Písmáku (3. shora v pull-down "roletce")
...a tam to je.
Přes seznam členů klubu to vidět, zdá se, není.
aleš-novák
29. 10. 2015takže je to nějaká teroristická akce? Ilegální? Týjo!!!
aleš-novák
29. 10. 2015s takovým nickem se dá dělat spousta užitečné práce...:o)
odkud to je někde vidět?? v redakčním klubu se členem nikdo nový nestal...
Aleši, nejsem si úplně jistý, zda v tomto konkrétním případě se jedná o vhodně zvolený nick pro redaktorskou práci (i když o jistém renomé tu samozřejmě nemůže být pochyb) :D
aleš-novák
29. 10. 2015vzhledem k anonymitě se nedá poznat, jestli jde o nějakou "renomovanou" postavu, která si jen pro redakční práci udělala jiný nick...