Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sestará láska nerezaví
Autor
LKRI
Stará láska nerezaví,
nikdo tě prý nezastaví,
říkat spoustu nesmyslů
a hledat vztahy bez smyslu.
12 názorů
Miroslawek
01. 12. 2015LKRI: už dávno nemám potřebu se bránit a ani mi nevadí tvá reakce o zpětnou vazbu... co tam máš dál... myslím k věci?
Mně zpětná vazba nevadí, proto jsem jí nezakázala (a toto Písmák umožňuje, takže to tu nejspíš není "především pro zpětnou vazbu"). Rovněž by nikomu nemělo vadit když autor na zpětnou vazbu i reaguje... Pokud s tím máš problém, běž se podívat pod svoje díla s jakou vervou ses v diskuzi bránil proti sebemenšímu náznaku kritiky a pak mi prosím napiš o co ti jde:)
Miroslawek
27. 11. 2015Vášně, po 16 letech... ehm, vážně?
Tak relaxační říkáš... já jsem v podtitulu vždy četl literární, ale možná špatně vidím. Každopádně server tu je především proto, aby přispěvatelům poskytl zpětnou vazbu. Ty za ni nejsi vděčná?
Trochu překvapeně sleduji semi-agresivní vášně nějakého Miroslaweka kolem blbé básničky...
Zeptám se pro jistotu- je Písmák myšlen jako relaxační server pro lidi co chtějí ve volném čase něco tvořit a pohrát si se slovy?
Miroslawek
26. 11. 2015a technická: mluvíš-li směrem k někomu, je dobré zpravit jej o tom avízem... pokud si ovšem jen tak mimovolně ševelíš, tak budiž...
Miroslawek
26. 11. 2015A co si z toho vezme, ten kdo ví, o čem to je? Áha, už to mám, estetický prožitek.... ehm, vážně?
Miroslawek
25. 11. 2015tak proč je to tu pro všechny?