Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodobní andělům
Autor
smokrew_b8ie
9 názorů
já si myslím, že tvé texty je třeba vnímat ve vzájemné souvislosti (ty básně spolu žijí, vytvářejí jeden rozpínající se celek). myslím, že píšeš intuitivně, bez jakéhokoli konstruktu. má to svůj "hlas", který vyžaduje svůj způsob čtení (záznam vědomí, dialog se sebou, barvy a tvary - všechno to "nevyslovitelné", kterému je snadné se vyhýbat a hledat jiný způsob vidění/vyjádření - zatímco jít takhle přímo, nebát se stigmatizovaných slov včetně "světla mého života", a přitom zachovávat životnost toho hlasu a prožitku, to mi nepřipadá jako "běžné", ani jako něco snažící se naplnit domnělé "romantické schéma". pořád v tom vidím skutečnost za slovy. a jako bys hledal své mantry, které ti přecházejí z básně do básně ("a vyjde slunce trpělivému")
dark matters
01. 01. 2016hej, ja chápem, ako bola myslená tá romantika, že to sú srdiečka kudrlinky.
tou "romantikou" byla myšlena ta klišoidní představa...takové ty svíčičky, srdíčka, "ten pravý" a jiný chujoviny:D
okoloidúci
01. 01. 2016... palec hore za poznámku o romantike a inteligencii, dole za kopec sladkých romantikov.
dark matters
01. 01. 2016careful: romantika nemá nič s inteligenciou či s blbosťou. rovnako ako vkus. dobrý vkus môže mať kdejaký magor a vcelku zorientovaní ľudia nosia ružovú farbu.
"výtězství" to je nějaké spešl slovo?...no "nikud" asi taky
...já osobně mám teorii, že čím je člověk blbější, tím romantičtější ptákovy vede a je buď jen hrozně šťastnej, nebo hrozně nešťastnej...protože celé jeho vnímání je prostě takové zjednodušené...
smokrew_b8ie
01. 01. 2016dark matters
01. 01. 2016ako to tak čítam - od slohu na tému "ako si predstavujem dokonalú lásku" sa to... ani trochu nelíši. Vzletné, s navrstvenými obrazmi, zidealizované, totálne bez života a dokonale bez nápadu. Predpokladám, že to tu na pismaku zožne úspech z toho dôvodu, že kopec sladkých romantikov to vidí rovnako. A, ako inak, je to pekné, ach, také pekné.