Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDnes má svátek Radovan
Tímto bych chtěl sám Sobě básní popřát
básní psanou volným veršem
neboť volný verše je tak nějak
slavnostnější
a svátečnější
zkrátka chtěl bych si popřát
aby Mi brzo vyšla má sbírka básní
aby se Mi v životě všechno
dařilo
aby o Mě měly zájem pouze
dole vyholené
veganky
abych měl mnoho peněz
mnoho úspěchů
na písmáků abych dostával
spousty tipů a výběrů
abych vyhrál Ortenovku, Magnesii a Škvoreckého
abychom dobře vycházeli s uprchlíky
aby nebyla třetí světová válka
aby byly zrušeny peníze
(pokud bych jich nemohl mít hodně)
aby v Evropě zavládla absolutní sociální
spravedlnost
a taky aby mi postavili
sochu
ach
A vám přeji, drazí písmáčtí přátelé
abyste mohli svobodně souložit
kdykoliv s kýmkoliv
protože sexuálně uspokojený písmák
je smířlivý písmák
co dává ostatním písmákům hodně tipů
a je-li to redaktor
tak sem tam utrousí
i nějaký ten
výběr
Váš Radovan Oslavující
12 názorů
Jaký paradox: svátek je tvůj, ale já jsem od tebe obdržel již dva dárky! A to je určitě jen začátek… Nebýt tebe, tak takový pěkný animovaný ASCII film vůbec neuvidím. Vřele doporučuji ostatním čtenářům. (P. S. Miluju ASCII. Skoro každý den se naučím nějakou novou klávesnicovou kombinaci.)
Radovan Skromný - Tvořivý
14. 01. 2016http://www.geocities.co.jp/SiliconValley-PaloAlto/3729/swf/kusomiso.html
Básníku, prozatím se můžeš v soukromí třít u tohoto audio-ascii uměleckého počinu z japonské provenience.
Tvůj Radovan Samozřejměanálněvybělený
Je to super, má lásko nejsladší, ale tip ti dám, až si zasouložíme. Teď na něj nějakosi nemám náladu, ačkoliv předehra je to slibná… slibná, jářku! (Doufám, že máš dobře vybělený konečníček…)
Tvůj Petr (s prstem chvějícím se nad tlačítkem "Dát tip".)
Adélkalaide
14. 01. 2016Všechno nejlepší, Ráďo! Škoda, že Ti nemůžu dát i výběr! Možná se kvůli tobě stanu redaktorkou, abych to mohla napravit.
Ha, jsem až teď zjistila, že jsem název četla blbě..ono to je k svátku, já to měla za narozeniny:D... zvláštní jak občas dokážu přehlídnou něco tak jasnýho... tak k svátku snad nemá smysl gratulovat už skoro vůbec.
...ale dám ti tip, abys byl šťastnej.
...chudinky Asiaty.... ty si na svých chlupech vyloženě zakládají...rasisto!!!
Radovan Skromný - Tvořivý
14. 01. 2016Milá careful, je mi jedno, co si myslíš, ale byl bych rád, abys věděla, že osobně uznávám jen ženy dole hladce vyholené.
Tvůj Radovan Bobrofobní
Radovan Skromný - Tvořivý
14. 01. 2016Lyryku, děkuji, jsi zlatý, nikoliv však Zzlatý! Zzlatý je podivín, který mi tipy nikde nedává...
Tvůj Radovan Zatipivýběrvděčný
Mno, pokud myslíš, že je stárnutí důvod k radosti, tak ti teda gratuluju.
...a u Lyryka se divím, že tě za vyholenou veganku neoznačil za sexistu... protože ano, tohle je objektivizace...ač je tam i víc než implicitní náznak zájmu o povahové rysy...ovšem zmínka o vyholování by se dala jistě označit za diskriminační a nutící ženy k tomu, dělat dost nepříjemnou činnost (zkuste se vyholit sami, pánové... a ne jednou, ale dělejte to třeba měsíc... jako někomu to třeba nebude vadit, ale myslím, že velké části ano), aby byly pro kohosi atraktivní...