Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezápisky kapitalistove - stredná trieda
Autor
Aššurballit
a ráno zasa vstal
20 názorů
saggitarine
24. 07. 2018Páči. Asi lebo to poľudšťuje niekoho, na koho by som pri svojich liberálnych kecoch pozerala zvrchu. A súhlasím s tým, čo napísal Kyijna.
Já si myslím,že současný kapitalismus není tak strašný.Vždycky se můžeš trhnout a dělat si svoje,koupit si třeba chaloupku v Bílých Karpatech a pěstovat tam terestrické orchideje.
- Ale jinak - dost dobrý - tip .
dark matters
24. 03. 2016careful, ja uznávam, že ma do toho nič nie je a vopred sa ospravedlňujem... ale nemôžem nenapísať, že /akiste pri absencii iných závažnejších starostí/ s úžasom hraničiacim s posadnutosťou sledujem, ako znova a znova uvádzaš svoje kritiky k voľným veršom obmenami slovného spojenia: "jako báseň to neposoudím". No a ja ako nezávislý pozorovateľ ovplyvnený snáď len jednou či dvoma márnymi debatami s tebou o súčasnej poézii... si hovorím, pre kristove rany, tak keď nevieš, tak načo to stý raz píšeš, že nevieš? --- ale pobavilo ma konštatovanie a) že by bolo vhodné do ašš. textu prepašovať humor b) že chváliš snahu. Ako, pochváliť snahu, to je ako keby si si robila srandu a možno si aj robíš. dúfam. nič v zlom.
Možná bys do toho měl propašovat nějaký humor. Jako báseň to neposoudím... obsahově chválím snahu... ...ale to víš, my vyšeptalé čarodějnice už to úplně neoceníme, páč jsme dávno někde u fatalismu a misantropie...ještě že nevyznávám nějaké náboženství, páč bych už asi vybuchovala v metru (pro paranoidní osoby, to není výhružka..i když jsem se posledně dívala na wiki, jak se dělají zápalné lahve...čistě ze zvědavosti...)
dark matters
23. 03. 2016Motýl Emanuele: to bolo veľmi krásne...
ide mi o sémantiku spojenia "prebodáva ... nerozvážnosť", ale zas zrozumiteľné to je, ako hovoríš
Aššurballit
23. 03. 2016je to na urovni liberalofobie nie horsie ako agdove slovne hracky. --- proste ten pocit ked pozres gymnazistom do oci a vidis tu nenavist ale ty si uz chytry kapitalisticky muz a vies ze to je len mladicka nerozvanost. docasny stav. prechodne obdobie medzi kreslenim hlavonozcov a prvou hypotekou!
že ho prebodáva pohľad ok, ale že ho prebodáva nerozvážnosť, to je haute poesie :-)
Aššurballit
23. 03. 2016mladicka nerozvaznost mi tam sedi. aj ked si to citam nahlas. mozno prave pretoze si to viem zmodulovat. bohvie
k chybam. no vies ako preto my basnici potrebujeme korektorov!:-))
kazdopadne dik za postrehy
taká tvoja klasika
technická:
cíti ako ho prebodávajú... mladicka nerozvážnosť gymanzistov
to nejak nesedí... + kopec chýb tam je
Aššurballit
23. 03. 2016to pretoze kapitalisti pisu vsetci modrym fontom!
dark matters
23. 03. 2016tie písmená sú veľké ako pre dôchodcov. a modré. preboha.