Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLumpenproletariát aneb Zlatá monarchie
Autor
jejdavilda
Miloš stále hledá články
Andrej zápis z valných hromad
vpisuji si do poznámky
voliči =
slepá banda tupých hovad
17 názorů
Mně vadil na hradě pan V. Havel. Ale obecně - ať už je prezidentem kdokoliv, je to hlava státu a šmytec. To, jak jsou dneska lidi odvážní a nadávají na jednoho, na druhého, na třetího prezidenta.... K smíchu, nic víc.
Ale, kašlat na to. My monarchisté máme jasno - tahle republika (a celá střední Evropa) je jeden velký omyl.
Už starej Palacký a Havlíček se báli české samostatnosti kvůli velkému Německu zleva a velkému Rusku zprava.
Whitesnake
13. 10. 2016Safiáne, tohle už zavání akademičností a toporným výkladem termínu "státní symbol" - pro někoho to jsou přídavné atributy, pro jiného "symbol státu" (nikoli tedy symbol státnosti). Neblázni a uvolni se...
Symbol není spojený s konkrétní osobou, ale se státem. Když ho hanobíš, hanobíš sám sebe, řekl by můj děda. Jak chceš, aby si tě někdo vážil?
Evženie Brambůrková
12. 10. 2016*
jejdavilda
12. 10. 2016simplicisimus
12. 10. 2016Ironie je, když na vedoucích místech v parlamentu, vládě a na Hradě se vystřídají dva prominentní absolventi Vysoké školy podrazů, jinak nazývané Prognostický ústav ČSAV (ve skutečnosti KSČ a KGB)... a český člověk řve nadšením...
Ironie je, když k nám přijde Slovák, aby nám ukázal, že nás naši čeští bratři okrádají ne po korunách, ale po miliardách... a český člověk? závidí, že Slovák má miliardy... a je mu u zadku, že státu, na který by se mohl...... a rovněž ho brát u huby... zachraňuje stamiliardy.
Domnívám se, že tohle by se mělo řešit na jiných webech, než literárních...
jejdavilda
12. 10. 2016A co se týče hanobení státního symmbolu tak si myslím, že už to že na hrad nakráčel ješitný děděk Véna a hned po něm Miloš je hanobení celého státu.
jejdavilda
12. 10. 2016Pro Safián
Nechci se přít, ale úřední osoba je mj. ~~prezident republiky, poslanec, senátor, člen vlády a ten, kdo zastává funkci v jiném orgánu veřejné moci,
Whitesnake
12. 10. 2016:) super, aleši.
nebo
...
.... na příslovce
která využívá plně:
rychle, zpříma, nesmyslně
aleš-novák
12. 10. 2016White:
vím, že ti šlo o zachování rytmu, ale údernější verze by mohla být
v mediálním průjmyslu:
rychle, zpříma, bez smyslu
Whitesnake
12. 10. 2016Ovce nebojí se lovce
neboť sází na příslovce
v mediálním průjprůmyslu:
rychle, zpříma, bez rozmyslu
Já bych si tak ráda vážila státních symbolů a presidenta, tak ráda bych byla patriot, ale jaksi mi to nejde.... :-(
Trochu mimo. Politik není úřední osoba. Na některých úřadech musí mít ochranku, hrozí nejen urážky, ale i fyzické napadení. Úřadovat tam je sice dobrodružné, ale někteří, zejména ženy, to těžce snášejí. Přitom je lidi napadají za hájení zákonů, které ukuli právě politici. Že by dvojí metr? Za tykadla na dopravním prostředku byl původce soudně potrestán, za hanobení státního symbolu nikoli.
Whitesnake
12. 10. 2016musel jsem to zvariovat
(rýmuje se mi už i poznámka pod čarou - profesionální veledeformace :-)
Whitesnake
12. 10. 2016Miloš našel! Miloš našel!
Jen byl ve všem trochu mimo
Ať ho spere černý kašel
Ať se vodka změní v limo
Je však velký... nelze schovat
podepsán zde: Mluvčí hovad
...
musel jsem zvariovat