Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKuchyňské rozhovory - Mrkev a kapusta
Autor
Gustavo
Mrkev a kapusta
(18.9.2015, pátek, oběd)
(účastníci debaty – MUDr. Benda, Ing.Martinovský. Na stole oběd přinesený v jídlonosiči socialistické výroby. V talířích polévka ze školní jídelny)
MUDr.Benda:"Co to je?!"
Ing. Martinovský:"Polívka. Ze školy."
MUDr.Benda:"...pytlíková."
Ing. Martinovský:"Těžko říct. Nevypadá."
MUDr. Benda zamručí:"No, za chvíli uvidíme..." (pozn. autora – tchána jakákoli pytlíková polévka dráždí v krku a začne kašlat). A co je to vůbec za polévku?"
Ing. Martinovský:"Řekl bych, že kuřecí vývar s kapáním a zeleninou."
MUDr. Benda:"Je tam mrkev..."
Ing. Martinovský:"No."
MUDr. Benda s despektem:"A tohle?!...růžičková kapusta."
Ing. Martinovský:"Jo."
MUDr. Benda: „To ti naroste vole."
Ing. Martinovský:"Co? Po kapustě?"
MUDr. Benda:"Zajisté! Růžičková kapusta obsahuje Strumigény."
Ing. Martinovský:"Cože obsahuje?"
MUDr. Benda:"Strumigény. Podporuje růst strumy. Potlačuje hormon štítné žlázy."
Ing. Martinovský:"A to je jen v té růžičkové kapustě? To není v ničem jiném?"
MUDr. Benda:"Nevím. Já vím, že je to jen v kapustě."
Ing. Martinovský a MUDr. Benda dál mlčky jedí polévku. Tchán nekašle. Polévka patrně není pytlíková.