Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKuchyňské rozhovory - Hotel Imperial
Autor
Gustavo
Hotel Imperial
(29.6.2015, pondělí ráno)
(účastníci debaty - MUDr. Benda, Ing. Martinovský. Na stole Lidové noviny, Týden a Respekt)
MUDr.Benda:„Koukej tady je hotel Imperial."
Ing. Martinovský:"Kde?"
MUDr.Benda:„Tady v Lidovkách je fotka."
Ukazuje fotografii v novinách. "Chtějí ho rekonstruovat. Tam jsme bydleli po válce."
Ing. Martinovský:„Jo? Tak to byste se tam mohl pak jet podívat. Do těch samých pokojů. To by bylo dobrý, ne?"
MUDr.Benda pokyvuje hlavou:"Jo, to jo. Tady v přízemí jsme měli pokoje. My tady a naši tady. A tady je ulice k nádraží."
Ing. Martinovský:"A jak dlouho jste tam bydleli?"
MUDr.Benda:"Od června do září 1945....Každý ráno se valily úplný davy z toho nádraží. Každej měl tašky a kufry. Všechno prázdný. No a večer to všichni táhli plný zase zpátky na to nádraží. Na to jsem koukal z tady toho okna."
Ing. Martinovský:"Vzali si co chtěli."
MUDr.Benda se napije čaje:"Jo, nakradli si. Ani unýst to nemohli...."
Ing. Martinovský zamyšleně hledí do hrnku s čajem.