Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozšířená výuka
Autor
Movsar
Rozšířená výuka
Učily se, jak porozumět svému tělu. Každá měla svůj polštář, na kterém seděla, a své zrcátko, kterým mířila na své obnažené pohlaví. Seděly v kruhu, vprostřed pak trůnila na polštáři učitelka. Ta jen němými pohyby naznačovala, jakou pozici zaujmout a jak se přitom dotýkat v klíně. Připomínalo to scénický tanec nebo modlitbu musulmanů, celá skupina v tichém srozumění mechanicky opakovala každý úkon. Místnost byla prosycena potem a intimními vůněmi, ticho přerušovalo jen mírné šelestění vagín. Takový byl zápis školní inspekce po návštěvě sedmé bé základní školy s rozšířenou výukou tělesné výchovy. Ministryně zahýkala a napsala manželovi dopis, že bude dobré přemístit dceru do jiné, lepší školy a že už ví kam.
Radostná zvěst
Obtěžkán dětmi bloumá nákupním centrem pár. Když projdou celá dvě podlaží, únavou padnou ke kelímkům s ovocitými šťávami a zmrzlinou. Otevřou svá digitální zařízení. Jedno je nainstalováno taky v kočárku, kojenec do něj tluče pacičkou, na displeji se míhají barevné obrázky a jemu to ulevuje od neštěstí jako narkomanovi heroin. Digitální doba s nezvyklou otevřeností ukázala, že rozmnožování je jen bezesmyslné přitakání diktátu evoluce. A jako každá demytizace, je to radostná zvěst!
Very special offer
Ganymedes v plyšovém saku se k nim naklonil a hlasem stejně plyšovým se zeptal, zda mají vybráno. Kolem plály svíce, tlumená hudba se snášela od stropu jako fentanyl k rukojmím, kolem cinkaly příbory a sklenice s vybranými nápoji. „My bychom zkusili tu kejdu na jarní šalotce a ohňových hříbcích,“ ukazoval muž na kolonku very special offer. „K pití krabici Zámecké číše, pozdní sběr.“ Ganymedes v plyšovém saku pochválil dobrý vkus, vzal si jídelní lístky a zmizel za obrovskými skleněnými dveřmi jako za oponou divadla Svět.
Pankrácká chvilka
Pankrácká věznice osiřela. Jarní odpoledne s teplotami vyššími než na Mallorce, jak zněla hlavní zpráva dne, asi lidem ukázalo cesty jinam. A tak se uvolňuje prostor soustředění. Do ticha vpadá vrzání mříží a cinkání klíčů, které tady strážní nosí na velkém kovovém kruhu. Do čekárny padá slunce, jemuž na úplně jiném místě ženy zhladovělé dlouhou zimou nastavují nahá ňadra. A nahoře, uvnitř silných zdí, mezitím bledí muži s obrázky po těle právě rozprávějí, co by s těmi ženami všechno udělali…
Jeden den
Dnes se podával hovězí vývar s krutonky, biftek z argentinského roštěnce a jako dezert vanilková lahoda. Tak informuje nástěnka pankrácké věznice. Večer je na programu vystoupení taneční skupiny Moulin Rouge z Paříže, burleska výtečného ražení. Osvěžení zajistí vína z vinic v Calderon a sýry s uzeninami z českých farem. Poté si ubytovaní hosté odpočinou v pokojích s výhledem do nuselského zálivu. Bude padat noc, z oblohy hvězdy a snění bude bez hranic.
Tantra massage
Padá soumrak, na řece zamilované pramice a do nábřeží z výkladu svítí neon jako otázka do pranice: Tantra massage. Z ministerstva zdravotnictví se vytrácejí poslední úředníci, klíčník za nimi jen zalomozí železem v zámku. A oni se vydávají k domovům, někteří dlouhými čapími kroky, jiní lehkou chůzí, a jak míjejí podnik s neonovým nápisem, někteří se zdrží.