Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZachraň můj osud 5-6.díl
Autor
katt-chan
3 názory
Oprostím se od faktu, že mě to dějově nezaujalo a pokusím se zabývat jen tím, jak je to napsané slohově, stylisticky, gramaticky. ...vítr mi dodával sílu snažit se letět... ## snažit se letět mi připadá jako nadbytek slov. Jedno z nich vynechat. ...byl natažený a připraven k akci... ## natažený a přiravený nebo natažen a přiraven. Sjednotit. ...Vždycky jsem se nemohl toho krásného pocitu nabažit... ## Divně formulované. Nesdlo by místo vždycky třeba Nikdy? ...vzpomínám na to jaké je to mít křidla... ## čárka před jaké a nad i ...sletělo přímo k zemi za ním následovaly další... ## čárka před za a koncovla slovesa (následovala) ...Něco jsem zaslechla. ## Ten ženský rod mě překvapuje (ale později mi to z kontextu dochází). ...Ten samí šum... ## samý ...nohy začaly utíkat sami... ## samy ...Najednou někdo ležel přímo vprostřed slepé uličky... ## Slovo najednou mi v té větě přijde navíc. ...Nějak sem vycítila... ## jsem ...že mu jí nemám... ## ji ...že mu jí nemám podávat a co nejrychleji se snažit utéct... ## čárku před a (jedná se o "odporovací" vztah nebo raději nahradit slovo a slovem ale. ...stoup si do stínu... ## stoupl (ale to je možná jedno) ...vteřiny, které utíkali... ## utíkaly ...Vkrádala se mi zima do celého těla... ## Divná formulace.
Nebýt té spousty základních pravopisných chyb, dalo by se říci, že na konci téhle 6. části se objevuje cosi jako napětí. S těmi chybami je to ale spíš k pousmání. Nestálo by za to si příště před zveřejněním po sobě text alespoň přečíst?