Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAlex a Město
Autor
655321
Město bylo železo a kámen a písek a rez
Alex se díval nahoru do nebes
Cítil jak tepe elektřinou a plynem
jak Město uniká kouřem ven
Za zdmi se přesýpala jen poušť a čas
Otec mu psal
co všechno má udělat
Postarat se o matku
najít bratra
a knihy směnit za vodu
až přijde další velké sucho
dřív ne
Kouř se slil v mraky
jako by otec kázal z nich
Alex zapálil svíčku
a když odešel zpět do ulic
slyšel jen vítr a stroje
všechno ostatní přikryl drobný déšť
to Město
ztrácelo paměť
5 názorů
animovaný medvídek Pú
02. 12. 2017Jojo, je to v pohodě. Psané srozumitelným jazykem a přitom to zůstává tajuplný, tak to mám rád :-).
Tady se mně líbí. První co bylo, že mě to přimělo najít si význam jména Alex. proč zrovna on. Obránce, dobrá. tepe elektřinou a plynem...jako kdyby i on, s městem..uniká kouřem ven - krásnej obraz abstrakce a je tam víc takovejch prostejch silnejch obrazů, pro mě. (přesýpání pouště, slévání kouře, přikrytí zvuků deštěm)
Mně hodně sedí tyhle reálný obrazy, když se k hudbě textu využije běžná mluva. A syrová, ten skřípot..přitom nenásilná, nevnímám to jako přehnaný, naopak se do mě vemlouvá nějakej klid pozorování a podprahový nenásilný napětí.
Připomíná mi to útržek příběhu, kterej bych si ráda přečetla, se kterým bych možná dovedla strávit pár nocí a dní, jako s knihou..ta atmosféra se mi v hlavě sama od sebe větví.
hm hm.