Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLežím..
Autor
Per
Ležím na úzkom oceľovom prstenci obopínajúceho vrch dvesto metrov vysokého komína .
Komín leží v obrovskej fabrike,ktorá už dávno nefunguje. V meste v ktorom nikto nebýva.
Stráži ju par psov,ktoré počujem zdola často štekávať. Asi len zdanie.
Nič už nevidím,je večné šero a cez smog a hmlu zdola presvíta len svetlo zhrdzavených lámp.
Nemôžem sa ani pohnúť,pretože nie je kam..
V myšlienkach som v minulosti. Pri pekných veciach. Žijem tam.
Smutná pieseň je počuť v diaľke. Ozýva sa celým svetom
Ta bolesť je úplne zbytočná,na nič nadväzujúca,s ničím súvisiaca.
V prázdnote ,sama sebe hlinou aj hrnčiarom..vez pointy,zmyslu,či účelu.
Dole vedie len jediná cesta
3 názory
Interpunkční znaménka, jako je tečka, čárka, středník, dvojtečka se píší bezprostředně (bez mezery) za poslední písmeno slova, po němž následují. Za nimi pak následuje mezera předcházející dalšímu slovu. V tomto textu je to na několika místech naopak nebo nebo bez mezer (...už nevidím,je večné... ; ...V prázdnote ,sama sebe...)
Myslím, že ten textík má určitou apokalyptickou atmosféru, kterou v však v mírně cizím jazyce (a pod vlivem oné špatné grafické úpravy interpunkce) nedokážu posoudit. Přeju lepší čtenáře.