Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKoupaliště
Autor
Cimanad
Koupaliště
Loňské léto přálo počasí, často jsme jezdili na koupaliště do nedalekého městečka, kde mají poc pěkné, malé koupaliště. Bývá tam málo lidí, klid a pohoda. Nevyřvávají tu tlampače hudbu, v místním stánku mají vždy něco dobrého za přijatelné ceny.
Jeli jsme tam i s vnukem Honzíkem. Měli jsme trochu obavu, jestli ho uhlídáme, je to takový neposeda. Říkali jsme si - koupalistě je celé oplocené, je krásně přehledné, to zvládneme, plavat prý umí.
Stále byl pod dozorem někoho z nás. Když jsme se přesvědčili, že opravdu umí plavat, dostal ponaučení, kam může a kam ne a odešli jsme si sednou na deku, odkud ale na bazén nebylo vidět. Po chvíli nám to nedalo, nechat jej samotného a šli jsme k bazénu. Protože jsme přijeli před polednem, byli jsme na koupališti jen s několika málo návštěníky, kteří byli právě na dekách a v bazénu nikdo nebyl. Bohužel, ani náš vnuk Honzík. Nebyl vidět ani po celém koupališti. Celý bazén jsme dvakrát oběhli z obou stran, přilehlé malé dětské hřiště, ale vnuk nikde. To nám tedy zatrnulo, kam se poděl. Už jsme chtěli pátrat na dně bazénu, jestli se neutopil.
A kde se našel? V nestřeženém okamžiku si vzal z batohu svůj mobil. Chtěl si udělat fotky , aby doma mohl ukázal, kde byl. Neměl volnou kapacitu, tak si zalezl do keře, do stínu, aby si staré fotky promazal a měl místo na nové. Samozřejmě, že tam nebyl vidět a nám jeho zmizení nahnalo tolik strachu.
Tak si koupaliště vyfotil, zkonstatoval, že se mu tam nelíbí, protože postrádá skluzavky, tobogány, vířivky a další atrakce, které mají jiná koupaliště a jeli jsme otrávení domů. Tedy hlavně on, že to nebylo koupaliště dle jeho představ.
A závěr výletu? Honzík už tam příště jet nechce. Budeme tam tedy zase jezdit sami, užívat si mála lidí, klidu a pohody, které toto koupaliště nabízí vzhledem k absenci atrakcí, které ale aktivním dětem chybí.
3 názory
Děkuji za komentář. Jo, dnes se zavděčit dětem, v mém případě vnoučatům, to dá přemýšlení. Hlavně tam musí být nějaký adrenalín bez omezování - tam nelez, tam nesmíš, nekřič, neskákej a pod.
Evženie Brambůrková
05. 06. 2018Třeba byste ho mohli naušit bavit se plaváním. :-)
Nároky stoupají. Možnosti a vyplaty se plazí. Pěkně v tom plaveš, Cimanade. Dobré ohlednutí!