Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sez cesty
Autor
aleš-novák
jedna vedle druhé
jako vojáci na přehlídce
jako železniční pražce za sklem dveří posledního vagónu
plotové plaňky
čárový kód cesty
není vidět co je Tam
jen koruny stromů
žádný vchod žádná zadní vrátka
jdu pořád dál
tam kde
možná
končí plot
bezbranný
16 názorů
Jarmila_Maršálová
30. 06. 2018Leraku, na lidi neplatí shovívavost, ale rákoska! Pravda a láska. Až budeš potřebovat, přijď, mám všechno...
J. M : Ale já jsem chtěl být k Alešovi, tak shovívavý. Tak, a díky Tobě je to venku! Já nic, já muzikant.
Jarmila_Maršálová
29. 06. 2018Aleši, tos šel odněkud z hospody? Zadní vrátka nejsou...
Leraku, jak znám Alše, tak má všechno naopak, nejspíš i kreativní fantazii v očích a bystré panenky v hrsti!
aleš-novák
27. 06. 2018možná vážené čtenáře a čtenářky zklamu, ale i tentoktát jde jen o lehkou slovní hříčku, jejímž jádrem je dvojsmysl "bezbranný plot". Přidaný kontext může vyvolávat různé obrazy, což mě samozřejmě těší. Děkuji za vytrvalou přízeň...
Za mého dětství bylo plaňkových plotů plno. I my jsme měli plaňkový plot.
Tvou báseň ale beru jako neosymboliistický text,možná jakési zamyšlení nad během času a životní situací. Tip.
aleš-novák
25. 06. 2018ano...posunuju se...podél plotu...
Aleši, sleduji určitý posun v tvé tvorbě. K lepšímu - zatímco já stagnuji. Zpracováváš citlivě i takové skorosurrealistické obrazy. TY! /***
Evženie Brambůrková
24. 06. 2018Zajímavé postřehy. /T
A o tom to je! Bystré panenky v očích a mít "v hrsťi," kreativní fantazií. Máš to!
aleš-novák
23. 06. 2018horizontální plot...moc pěkný dvojsmysl...děkuju...:o)
Překvapivě víc než tři řádky...
pěkně přes jejich horizontální plot:) Líbí se mi, jak do sebe zapadají...