Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo když jsme právě v nebi?
Autor
Danny
13 názorů
Gabriel V.
17. 12. 2018orane, možná mi začneš více věřit po přečtení mé nové básně... ;-)
Gabriel V.
13. 12. 2018No to je mi slovo do pranice... :o) Vím dobře o čem mluvím. Osobních zážitků na velmi vysoké duchovní úrovni mám víc než dost. I nastudované teorie. :-)
Jak se říká: sytý hladovému nevěří, a tohle je učebnicový příklad.
gabriel: a kde beres nejakou jistotu ty kokote, ze sam vis, o cem mluvis. tyhle vymezene joudy mam nejradsi. jsi hovno, jako my vsichni, tak si nehrej na vyssiho.
Gabriel V.
21. 08. 2018No, já mám úplně jinou praxi než Osho, to je až takový nihilismus, ale pokud se s ním někdo ztotožňuje, já mu to neberu.
Bůh tento svět buduje a tvoří (spolu s námi) již miliardy let a nic není hned. Kdyby to šlo, jen by "lusknul prstem" a vše by okamžitě bylo dokonalé. Ale tak jednoduché to není. Je to diskuze tak na posezení u dvaceti piv - či jiného ekvivalentu - v hospodě (nebo kdekoli jinde). :-)
Gabriel V.
21. 08. 2018Víra a poznání se nedají oddělit, to je jako rozum a cit, tělo a duše... Jedno může převažovat, ale nikdy nemůže úplně popřít to druhé.
Pěkný den! :-)
Gabriel V.
21. 08. 2018Tento text alias "recenze" mě docela pobavil, podobně jako mnoho jiných, které jsem již přečetl.
Co vůbec víš (a máš osobně prožito) o duchovnu, mystice, "nadpřirozených" fenoménech apod.?
nemáme se stressovat tím
to zrovna můžeš napsat v originálu: we shouldn´t get stressed by that...
Ach jo. No souhlasím s tim, že člověk si s tím vážně nemusí moc lámat hlavu, protože jen málokdo je k tomu determinovaný. Většina lidí nějakého vyššího (nota bene nejvyššího) osvícení nedosáhne ani za stovky existencí, i kdyby se na hlavu stavěli. Stejně tak ne každý uběhne maratón, vyhraje Wimbledon, vyleze na Mount Everest, dostane Nobelovu cenu... A můžu dál pokračovat ještě dlouho.
Nic ve zlým vzhledem k méně pokročilým duším, vážně, ale...
bych si představoval kvalifikovanou recenzi od fundovaného zasvěceného odborníka, který tomu vážně rozumí a hlavně, plně věří!!
Že si jen tak někdo něco přečte a pak z toho dělá něco mysteriózního... :-( I když chápu, že to autor myslel dobře a upřímně.
Doporučení pro příště: dvakrát měř, jednou řež. Nebo, radši i dvacetkrát!