Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOtce máš pouze jednoho
Autor
Gabriel V.
Můžeš mít mnoho přátel
milenců či milenek
spoustu koníčků a zájmů
hromady myšlenek, přání
i všemožných tužeb
můžeš mít tisíce zážitků
vlastnit stovky krásných
cenných předmětů
můžeš toho tak moc
stačí si jen vybrat...
Ale Nebeského Otce
který ti dal život
co tě stvořil, uhnětl z hlíny
toho máš na celém světě
pouze jediného.
4 názory
Gabriel V.
26. 11. 2018Díky za přečtení i komentáře.
Nebojte, tajemna i většího "odvazu" se dočkáte. Tohle je jen začátek... :-)
Otce máš vždycky jenom jednoho a ani to nemusí být Otec Nebeský . Nevím ale , jestli je nutné na to klást tak obrovský důraz , protože třeba z mého pohledu , vztah k otci , at´ už jakémukoli , je jen jedním z mnoha vztahů . Bůh jako osoba...Otec jako Bůh... No nevím . Není to nějaká až moc velká fixace na otcovský princip ? Feministkám nebo vyznavačům kultu Velké Matky by se ta básnička asi moc nelíbila .
nepáči sa mi to a v podstate asi ani nesúhlasím s tým, čo sa v tejto básni píše. ak nebudeš mať priateľov a koníčky a v podstate veľa tých "malých" vecí, ktoré robia život zmysluplným, tak ti ani nebeský otec nepomôže. a ešte aj to konštatovanie, že "stačí si jen vybrat"... ale všeobecne v tejto básni chýba akési tajomno, ktoré by nás doviedlo do cieľa.
Slavomir Mily
23. 11. 2018rozumiem odkazu, ktorý si do tej básne dal...báseň je ako rafinovaná erotika, keď veľa odhalíš je z toho porno...dúfam, že som sa ťa nedotkol, to prirovnanie mi prišlo veľmi výstižné...posledná sloha dopovedá to čo by malo z básne vychádzať, čo by malo ako fluidum, krúžiť okolo nej, nechať na čitateľovi, aby premýšľal, aby sám dospel k záveru, taký orientačný beh, záhada čo treba vyriešiť a vôbec nemusí dospieť k tomu čo si tam dal...chcel by som ťa povzbudiť v tvorbe, tak ber toto moje komentovanie ako podporu 8-))))