Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽenské kruhy
Autor
art
Dívám se pečlivě když procházíš
- vraní nos i chůze z jedu
ruce kořenem do země rvoucí sebe sama
jdeš blíž a blíž trhající
den za dnem ve vteřině.
Za tebou dítě, druhé, třetí...plné smíchu
tančí a prosí o tady jsem mami, tady
když ty hledáš své ženství mezi vlky
chřadnoucí duší egem pulzujícím k nebesům.
Pojď blíž říkáš za mě když tón za tónem naskakuje na linku
a ty vlasy kytaristy chci smysl těch let ležících ladně
mezi tvými ňadry, chci ho vzít a otočit rubem
kde nic než spánek v něžnosti pohltíš.
A pak to ticho. Ticho k lidskosti za ženstvím neslyšíš.
6 názorů
Předně se těším z tvého návratu, svého času jsi měl zde co nabídnout a osobně je mi tvá poetika blízká, byť v posledních tvých zde zveřejněných básních mám pocit, že jsi ve výrazu ubral a podlehl větší emociální přímočarosti. Tím vůbec neříkám, zda je to nutně špatně, dost možná naopak.
Svým způsobem se mi líbí , jak meleš skutečnost v mlýnku na maso .
Když ještě víc přitlačíš , myslím , že se ještě hodně nasmějeme . Tip.
Ticho k lidskosti za ženstvím neslyšíš.-pekné.ako celok však toto už veľmi prekecané, rozpité. Sry.
Báseň se slibně rozvíjí, ale pak, snad proto, že básník neví, jak dál, se zahalí do podivného pláště. Chce být moudrá, ale ouha ...vede do bažiny.
Je to zvláštní, nepřipadá mi to jako špatná poetika, místy pro sebe nacházím i velmi zajímavé obrazy, ale při pohlkedu na celek z nějakého důvodu souhlasím s Norskem, přijde mi to strojené.
Buď přirozenější, taháš to odkud si z paty a máš pocit, že právě to je poezie. Není