no vy jste tomu dali na prdel!!!
rebecca13, momentálně hledám sílu jak přežít dlší tejden na neschopence. 8-(
přežiju, ale nasranej jsem fest. nezbejvá mi než se z toho vypsat nejspíš.
To víš, Rebecco, já jsem starej vypelichanej komik, skoro tak jako Felix Holzmann ... včera, dnes i zítra!
A taky jsem starej blbec, protože jsem chtěla poslat avízo tobě a poslala jsem ho sama sobě, ach bože, to zas bude dneska den..:o)
V mejch mystifikacích?
Já nejsem ani Jarek, ani Lothar, ani hubertxy - to je Stanislav_Vašina!
Ne že bych tu neměla svý vlastní schozofrenický hříčky, ale nelze zaměňovat díla Mistrů (Jarek, Lothar, hubertxy, Stanislav_Vašina) za dementní bláboly kašpárků, jako jsem já!
Stanislave, odpusť jí to, ona to tak určitě nemyslela... a já si jdu nasypat popel na hlavu, ještě že jsem včera nevynesla popelníky...
rebecca: Dobrej kouř přeji!
Stanislave, je dobré nazývat věci pravými jmény... a ve světle tvých geniálních děl JSOU mé kousky dementní blábolky, byť ve srovnání s díly JINÝCH lidí zas tak úplně ne. Ale nejlepší může být prostě jenom jeden a shodou okolností jsi to ty.
Sláva vítězům, čest poraženým. Nejdu si zakouřit. Jdu shánět bobkovej věnec. (Vavřín sušený = list bobkový)
rebecca13, bylo to v sobotu a byl jsem tam vlastně náhodou, ale nějak mě ta atmosféra praštila přes nos
St.Vašina - dík, od tebe mě to těší, zrovna louskám tvý stránky, přes víkend asi nebudu dělat nic jinýho. fakt mě to bere
St. Vašina, neseděl bych u něj ale jsem zrovna ve stavu nemocnejch a tak ani nikam ven nemůžu. tak jsem někde ve první třetině těch věcí co tam máš a znova opakuju, je to špičkový čtení. docela bych bral, kdyby takový věci vycházely knižně, bylo by co číst při přesunech mimo Prahu, a já je podnikám často.
Jo, na Smícháči, tam je to hustý.
*
Ovečná? A co Ovenecká, to je nějaká ulice... nevím kde, ale někde jo.
S tou hustotou máš pravdu, Stanislave. Dyž ty máš pravdu furt.
Páni! Tak ty dokonce i víš, kde je Ovenecká!
Jsi moudrý člověk.
Hus pro pravdu umřel, je možná dobrý vědět o ní prd... a neumřít.