Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJírovcová alej
Autor
Potajmu
Jírovcová alej zmírá
Jak jí to sluší!
V slunci babího léta
Od mých nohou táhnou stíny
Do nekonečna zdá se…
Mihotání listoví
Pokládám je do tvých dlaní
Vidíš teď, kdo jsem?
Pavučinou dotčená
Kaštany voní
novým životem
8 názorů
Vem si slůvko, já jej nevlastním :) Hravost je báječná věc a také fanazie ...
Já se zase dost rád bavím s lidmi a na samuraje jsem docela ukecaný. Můj jmenovec a historický předchůdce držel celibát, většinu svého života prožil v klášterech a na feudálních dvorech, kde vyučoval šerm, studoval zen a kaligrafii, vyřezával sochy a maloval obrazy. Občas si samozřejmě odskočil někoho zabít v souboji a vyhrát nějakou tu válku. Ta dobrodružná stránka jeho života by mě asi bavila. Ta klášterní nejspíše ne. To bych nedal. Já si rád hraju.
- Máš hezkou přezdívku,Potajmu. To slůvko jsem si vypůjčil pro svou novou básničku, takovou blbůstku, kterou zveřejním zítra.
Musaši: Díky... Proč neodpovídám? Ani nevím, asi nemám tu potřebu... Píši pro radost, ale do šuplíku to nebylo ono, vypustit to do světa je pro mě asi lepší, ale nečekám dál nic.... snad jsem srozumitelná.
Tohle se mi docela líbí, pavučinou dotčená. Tip. Je to tak trochu dekadentní. Přiměřeně. Já jsem mimo jiné dekadent.- A proč nikomu neodpovídáš na kritiky ?