Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTakový jako zamyšlení, nebo tak něco?
Autor
Eternitas
já jsem se prostě nikdy nezastavila
a takový ty tlaky v hlavě, že mám přestat milovat
u mě to znamená hodně jít do světa, být otevřená všem těm možnostem vesmíru
jakoby mi pomáhali andělé a nikdy se nesnažím zlehčovat tuhle realitu
pak si přečtu Patočku a zjišťuju, že nebudu marná z meteorologických důvodů
sice teď všude kolem řádí zima a taková zvláštní tma, ale já to netoužím změnit
musím se usmívat na svou křehkou duši, na své sexy tělo, mám ho ráda
rozkošná Viola
15 názorů
Děkuji za krásný komentář, Corriente! :)
...a slibuji na svou nespoutatnost, že vytrvám!
corriente libre
13. 11. 2019Připojuji se nebýt marným z meteorologických důvodů a těší mne, že se umíš s radostí a bez vrásek dívat za dosah zdání předpovědi počasí. Opravdu se touto bezprostředností nebojím, že by byla Tvá záhuba. Naopak.
Evženie Brambůrková
11. 11. 2019Ta tvoje bezprostřednost bude jednou tvoje: záhuba nebo velké plus. :-)))
Ty sprosťáku úžasnej! No, máš pravdu, ale už je to dobré a já to zvládnu. :D
Kočkodane, já jsem přirozená a ty jsi muž nad věcí. Taky miluji češtinu a interpunkce v rychlém psaní mi občas ujede. A jsem ráda, že se usmíváš. Už kvůli tobě nějakou tu hrubku udělám, aby na světě neubylo vzrušení z té krásy, co nám poskytuje jazyk a jeho...ach...promiň, už to nemůžu dopsat, dal....
Eternitko, nemohu nepochválit tvou interpunkční vtipnou reakci. To je odpověď na komentář zcela dle mého gusta. (úsměv)
Děkuji Benetko za tvé zmodralé zastavení, jsi moc hodný a spolehlivý.
To mám moc ráda. Víla :)
S mrknutím očka a ne ve zlém podotýkám, že ale tvůj komentík není po jazykové stránce krása v té nejčistší podobě – čárka před než nemá v tomto případě právo na život. (ty snad teď o můj usilovat nebudeš)
Děkuji ti, Láďo. Ano, je to krásné dílo, protože já neumím nic jiného, než krásu v její nejčistší podobě. papa :)