Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNejčistší forma lásky (Brutální)
29. 04. 2002
16
0
3124
Autor
Kombajn
Krev piju z tvých žil.
Ač teplá, je mi zima.
Přikryji se tvojí kůží.
V očích máš lesk.
Leží ve skleničce na stole.
Vypadají jako jednohubky.
Ale chutnají jinak.
Možná jsem se zbláznil.
Chtěl jsem jen aby naše těla splynula.
Proto mi teď ležíš v žaludku.
Splynutí nás dvou.
Chápeš ???
Čistá láska.
Dnes po měsíci mi zbývá poslední sousto.
Sním tvůj prst a pak si pustím plyn.
Splynutí těl dokonáno.
Už zbývá jen splynutí duší...
Dobrý nápad i začátek, ale pak mi to přijde trochu nedotažené a konvenční.
kombajneeee, vybodni se na ta versovana klise, tohle ti jde lip... moc mila basnicka, tip jak vysity!
jinac souhlasim, ze v depce se DA leccos zajimaveho napsat, ale neplati to vzdy... psava depka muze byt treba jen jedna ze sta hnusnych cernych depek.
Přidám se k Komb,rebecca13 a Sabrina a i k těm dalším.Když seš v depce tak to se píše nejlíp,ale pravdou je, není dep jako dep.Když ji mám, tak se v ní rád utápím...
Toto ale stojí za velkej T*.
P.S. Kombe je to čím dál lepší!
Rebeca, no já si myslím, že máš úplnou pravdu!!!:o)
Kombajn, fakt se ti to stává? Tak to jsme už dva....
Brutální to samozřejmě je, ale vidím v tom myšlenku a originalitu...že by nový směr? Já jsem rozhodně pro! *!*
diky vsem, asi se budu muset znovu ponorit do depky... protoze presne jak tuprohlasila rebecca, tak taky citim ze nejlip pisu kdyz sem na dne, akorat u mne je ten problem, ze dokazu byt treba dvakrat denne na uplnym dne i na vrcholu...
V podbradníku rýmu opatrne zakrojiť do tepien..
...,ale toto je nádherný kanibalizmus!*
inkvizitor
29. 04. 2002
právě tímhle jsi zahodil šanci na splynutí duší... :-)))
rozhodně dobrý
*
:) souhlasím s rebeccou, a¨radši bych teda nenapsala ani slovo a byla v pohodě:)
syrová a krásná
TIP