Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSOUTĚŽ V POEZII 2019/IV.
Autor
Báseň_roku
SOUTĚŽ V POEZII 2019/IV.
Milí Písmáci - v návaznosti na různé soutěže předchozích let vyhlašuji poslední kolo celoročního klání v poezii.
Soutěž je ve čtyřech základních kolech anonymní. Autoři mohou poslat každý jednu, dosud nepublikovanou báseň v libovolné poetické formě na libovolný námět - na email:
od dnešního dne do čtvrtka 19.12. 2019, uzávěrka ve 24:00.
Básně následně zveřejním na Písmáku. Hlasování formou tipů, případně výběrů proběhne do konce prosince. Začátkem ledna 2020 vyhlásím čtenářsky nejúspěšnější básně čtvrtletí na stupních vítězů. K názvům všech děl se připojí nicky tvůrců.
Soutěž se po absolvování čtyř základních kol ocitne ve finále. Uživatelé v lednu 2020 vyberou, již neanonymně, z vítězných děl báseň uplynulého roku dle hodnocení čtenářů.
Nick Báseň roku nedisponuje bohužel kategorií Události, nejjednodušeji se tedy uživatelé Písmáka v aktuálním soutěžním dění zorientují kliknutím vpravo na horní liště pod názvem - Soutěže.
Příjemnou zábavu všem!
Gora
Zavazuji se, že nebudu hlasovat, tipovat. Komentování a ůčast v anonymní soutěži si povoluji:-).
7 názorů
Báseň_roku
11. 12. 2019Já děkuju za zájem.
Báseň_roku
11. 12. 2019Ale ano, do zprávy na nick Gora by to taky vlastně šlo...
Báseň_roku
09. 12. 2019Ty prostě neumíš svůj názor vyjádřit bez urážek, viď,je to takový tvůj kolorit.
Pokud se podíváš na internet - Literární soutěže - najdeš tam spoustu básnických soutěží. Nejsme tedy na Písmáku jediní...