Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAbstrakt
Autor
Kohelet
Úvod.
Vtažení do děje. Ufňukaná filozofická otázka, co vás na chvíli přiměje se soustředit.
Výrok č. 1
Popis prostředí. Kvalita kvality. Kvantita kvantity.
Ubohý žvatlání o kráse přírody.
Výrok č. 2
Kvalita kvantity.
Dialog 1. Peripetie. Malej zádrhel a vám to začne šrotovat v hlavičce.
Výrok č. 3 vyvolávající pokušení.
Vulgární výraz.
Kurva
Dialog 2
Umělecké přirovnání, které si můžete strčit do prdele.
Povzdech, jak je život nefér.
Bů bů ztratil jsem svoji lásku.
Kec 1
Bů bů umřel mi tatínek.
Kec 2
Bů bů můj křeček má rakovinu.
Kec 3
Zvrat, co vás přiměje zamyslet se nad svým životem. Generace autorů naučená na slozích do školy.
Výrok č. 5
Úzkost, že měl přijít teprve čtvrtý.
Finále
Všichni chcípnou, vrahem je ona, jsme moc dojatí a mě se stahuje prdel z toho jak je to tuctový.
Připosraná čtyřicátnice za monitorem počítače píše kladný komentář, zatímco si holí kníra.
Jděte do píči.
Zvracím.
Konec
5 názorů
"Připosraná šedesátnice za monitorem počítače píše okluzní komentář, zatímco si holí ... a přijde si krásná.
S.
*Připosraná čtyřicátnice za monitorem počítače píše ofenzivní komentář, zatímco si holí kníra a příde si krásná.
Připosraný K
*Připosraná čtyřicátnice za monitorem počítače píše negativní komentář, zatímco si holí kníra a příde si krásná.
K
Po čtyřicítce se mi narodilo třetí dítě, přišla jsem si krásná. I teď. Je mi Vás líto.