Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNapálená společnost
Autor
mandril
Lubor a Michal
„Kam dneska? Ke Krásný čáře nebo Zlatý stříkačce?“ zeptal se pomalu Lubor.
„Dem do Čáry, chci si dát dlouhej pokojík. Mám love z práce..“ Odpověděl mu přímo Michal.
„No do mrdky, na to seru! Mrdka vypíčená! Viděl si ji? Štětka!“ hlasitě
pokřikoval z ničeho nic Lubor.
„Co jeee..., píčo?“ Řekl Michal.
„Ta svině Aneta se tamhle táhne s Mírou, de mu určitě hulit do kabiny, kurva!
Teď šli dovnitř. Dou na přepal, svině. Do Čáry nejdem...seru už na párno, chci
se vožrat!“ oddechl zbrunátnělý Lubor.„
„Do píčy, já dávno chlast nefetuju! Jen kůli kurvě, co tě už neprcá, se
nechceš porádně napálit? Přivezli tam novej, růžovej...krásný kameny, před
tejdnem sem dal a šoustal umělku deset hodin, blbe! Ser na ni, nasyp se a
vem si Libuši 23, ta kouří jak královna...k čemu živý ženský, jen samý
sračky.“ Lákal Michal.
„Já nejdu, už nechci smažit, už ne...už to nevydržim,“ odpovídal najednou
plačtivě Lubor.
„Vo tom sme mluvili milionkrát, čuráku! V týhle době a společnosti prostě
musí člověk smažit, jinak skončil. Budeš píčo tak dlouho přemejšlet a lítat,
že tě nakonec vodchytnou fízlové a dostaneš zlatou za volnomyšlenkářství.
Drž hubu a krok, smaž, pracuj a všechno bude v pořádku,“ trpělivě
vysvětloval Luborovi kamarád a dodal: „Chlast teď beztak neseženeš; benga
předevčírem zatáhli palírnu tlustýho Pepy a ten půjde tak na dvacet na
nucenky. Toho už neuvidíš. Prodával až moc, kokot.“
Lubor a Michal byli kamarádi od dětství. Spolu se poprvé ve dvanácti letech
napálili ve sklepě u Michalovy matky. Když se to dozvěděla, jen se pousmála.
Pervitin byla již hodně let společensky tolerovaná látka, která zásadně
přispívala k výkonu všech pracovníků. Celý národ jím byl uchvácen a nejlepší
vařiče uctíval. Matka Luborovi řekla, že sama si šňupla první čárku v
jedenácti. Jeho otec prý ve čtrnácti. Otce Michal viděl v životě jen párkrát.
Byl již ostatně několik let mrtev. Nepodařilo se mu odhadnout dávku a zemřel
kdesi o samotě na prahu čtyřicítky.
Perník byl všude a za vším. Lidé umírali dříve, ale vinili spíše notně znečištěné životní prostředí, než aby se vážně pozastavili nad pravidelným masovým užíváním. Povolen byl od patnácti let, nicméně děti s ním měly často daleko ranější zkušenosti, protože si prošly příznaky nedostatku hned po porodu v prvních týdnech života.
Velkou roli ve společnosti hrál zvrácený způsob uspokojování. Umělé ženy a muži, tedy zpola lidští roboti, s nimiž přicházeli dívky a chlapci o poctivost, byli k mání snadno. Mnozí ani nepoznali milování s živým protějškem, protože mezi muži a ženami panoval citový chlad a často i hluboká nenávist.
K zajištění pokračování druhu a nových pracovníků museli zdraví mladí do sedmadvaceti let odevzdávat svá vajíčka a semeno do zvláštních zařízení – genetických bank. Navíc všechny zdravé dívky a ženy měly porodit alespoň dvě děti. A čím víc, tím líp. To byla svatá povinnost, protože plodnost neustále klesala a mnohá nemluvňata se navíc rodila deformována. Každé zdravé novorozeně skýtalo ženě větší výhody. Z důvodu plození nemusely zasloužilé ženy pracovat, což jim mužové notně záviděli. O děti se ony ženy mohly starat a nebo je také měly možnost předat výchovnám, kde se o ně postarali roboti. Tato možnost výchovy v ústavech byla nahlížena jako více státotvorná, ale pravdou bylo, že ženy se dětí nerady vzdávaly. Obvzlášť, pokud během těhotenství poněkud ustupovaly od smahu.
Po třicítce se vlivem dlouhodobého užívání nakopávacích látek zdravotní stav obou pohlaví prudce zhoršoval, a proto byla velká celospolečenská poptávka po dětech a mladistvých. Ve čtyřiceti letech měl každý člověk právo na nákop zdarma a muži nemuseli nadále pracovat. Jen, pokud chtěli. Většina lidí umírala před padesátkou, ale ani smrt v daleko mladším věku nebyla výjimečná. Do práce se nastupovalo v patnácti letech a dále studovat převážně technické obory mohli jen nadprůměrně nadaní a motivovaní žáci. Velmi žádané byly ještě medicinské i biomedicinské obory a mnoho práce měli zubaři.
Rodina, jako ji znávala předchozí pokolení, neměla v této skutečnosti prostor. Vlastně bylo dlouhodobé soužití muže, ženy a dětí nahlíženo velmi záporně jako něco zahálčivého a tím krajně neslušného až protispolečenského. Páry se měly scházet leda krátkodobě a nejlepší bylo, když z jejich styků co nejdříve vzešly nové plody - budoucí pracovníci. Tyto děti pak své rodiče dohromady nevídaly, protože dlouhodobé svazky byly naprosto výjimečné. Bydlely u státem slušně zajištěných matek či ve výchovnách a otce nebo tzv. Věnovatele semene, mohly navštívit jednou za čas. On o ně ale většinou neměl stejně zájem.
Luborovi a Michalovi bylo 28 let a oba již byli připraveni o plodnost.
....Pokud chcete pokračování, napište mi sem.