Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozpory, co mají řád - První konečná
Autor
Anadad Le Hinad
Rozpory, co mají řád -
První Konečná
Děti mi říkají paňčelka
A předškoláčci prostě teta
Křičí jen potichu, nemučí
Jen předou svůj vzdor jako včelka
Když Shakespearova epiteta
je uvězní do chladu léta.
Svůj věčný boj s větrným mlýnem
bojují s panem Cervantesem
a tiché slunce s hlučným stínem
tu lehkost prázdna neunese.
Teď učím face-to-face na dálku
Es7 brnkám na píšťalku
V té škole, kde už se neučí
3 názory
Anadad Le Hinad
03. 04. 2020Díky, Radovane Jiří, tenhle rozpor přesně odráží, co nyní zažívám (a několik dalších miliónů lidí). Es7 je fakt hustý septakord - ten se dá JEDINĚ vybrnkat na píšťalku! Zajímal by mne tvůj názor na mé ostatní rozpory - ještě jich bude dalších pět, mám ten poslední finální, ale budou mu ještě předcházet další čtyři a musím počkat, až dozrají, nezralé by mohly být příliš kyselé pro čtenáře, stačí, když jsou některé hořké.
Karpatský knihomoľe, také díky, omlouvám se za ten anglicismus, ale v češtině - byť je to jinak bezkonkurenčně ten nejúžasnější jazyk ze všech, kterými hovořím - mi to tak nějak nesedělo, i když jinak slova jako zabukovat nebo eventy (hrůza hrůzoucí!!!) z hloubi duše nenávidím.
Karpatský knihomoľ
02. 04. 2020Obraz dnešných dní, face-to-face na dálku.
Radovan Jiří Voříšek
02. 04. 2020Havé, nápadité (čti - nápady nadité) jako celek, o rýmech to platí taky. Nemá cenu je vypisovat, je jich většina. Lehký humor oceňuji taky.
i ten vzdálený rým - nemučí - neučí, mi udělal radost
Co bych chtěl, tak Es7 vybrnkat na píšťalku