Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte secuffing season
Autor
Marlen
6 názorů
:) kdybych toho z klasiky moc neslyšela, řekla bych přece, že nejlepší je Pachelbelův kánon v D!
Jinak mám skutečně nejradši (pro některé líbivé a nenáročné) baroko. Stejně jako z český literatury zbožňuju Saturnina. Je to taková ta věc, co potěší vždycky. Na doporučení lepších šlágrů čekám! (a děkuju za kritiku)
Marlen tip. Vzhledem k tvé poslední poznámce se obávám, že jsi toho z hudby moc neslyšela. Nic proti Vivaldimu, je skvělý.
Joa!
Je to závěrečná část houslovýho koncertu "Léto" z Vivaldiho cyklu Čtvero ročních dob. Nejlepší z vážný hudby, co jsem kdy slyšela.
Děkuju za komentáře :)
Cvrčko :) ... love me Tinder, love me long - jsem ráda, že nejsem jediná, kdo měl z toho nápadu radost. A jo, asi jsem k tomu textu měla vydat slovníček pojmů. Ale... no, báseň by měla obstát i bez něho. Na druhou stranu dobře chápu, že anglicky nemluvícím zkrátka bude nesrozumitelnej. I anglicky mluvícím vlastně, ono Movember, Tinder a cuffing season jako taková - na to je asi potřeba i jiných znalostí... nebo prostě jen mít před třicítkou a žít ve městě? Hm. U dopisů v lahvi bývá vždycky problém, když jsou v nějakým cizím jazyce, ясно.
Odkud máš ty podzimní verše, hm?
Jinak chápu výhradu k závěru, vzniklo to asi tím, že jsem napsala prvně závěr a pak všechno ostatní, tenhle autorskej přístup je dobrej jen pokud se na něj nepřijde, vidím, že tady se přišlo :)
A já moc děkuju.
První, co me zaujalo byl na Tvou mladost perfektně zvládnutý obsahovy přechod od tinder k long.
Další úžasná věc je zvukomalebnost slov Tveho podzimu.
Moje definice pozdního podzimu je podchycena versi
podzim
šála vlála, tradá!
severáku svist
a k tomu se zde blizis velmi dobře. Raný podzim. Ostre bodavy vítr déšť.
inkvizicni sněm. Podepisuji. Vivaldiho si tam musím teprve doskladat. Tak vzdělaná nejsem! Dobře mi tak! Lakas mě.
Nedostatek pozitivního myšlení mi tam naopak přijde zapomenutý z předchozí fáze. Ne. Tady už se nemá obviňovat z neceho tak módního. V závěru ma být čisté existencialni, opravdové, na dřeň jdoucí vrcholení. Zadna hra na smích.
Ale jinak moc dobrý. Cuffin ještě nehledam. Vubec mi nechybí :) v tom textu tento rozměr, Ale najdu si ho.
A komentuju ne kvuli Tobě, ale ze mi prijde skoda u takovýho textu tak málo slov. !
Dík za něj.