Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se- XCVII -
Autor
per_zay
-
zbarvená škumpa
na slunci před západem
tak to! je podzim
-
8 názorů
Radmila Marie
18. 05. 2021Máme ji na zahradě, je nádherná... celý rok...
M73 :
:) nevím jestli krásně..nechtěl bych, aby poslední řádek nevyzněl jako popis..spíš poznání, nebo uznání ..
jo, někdy člověk zůstane bez dechu ..v úžasu..
jo, stačí :)
Black:
to jsem nevěděl..budu muset zkusit tu flétnu :)
Včera jsem volala k oknu celou rodinu, ať se jdou podívat na naši arónii. V ranním sluníčku se všechny barvy na stromku rozzářily - žlutá, oranžová, purpurová, na koncích větví ještě lístky tmavě zelené. Dokonce i oba pánové u okna chviličku vydrželi. Pracovala jsem s motivem takhle a přemýšlela, jestli zpracování stačí :)
U okna ztichlo
i šoupání pantoflí -
listy arónie.
A mezi tím už to tady je - a tak krásně napsané!
Škumpa je krásná po celý rok, ale na podzim je nádherná. Má dvě na terase.
Jjj....krásně jsi to vybarvil........
Škumpa je krásná i zákeřná......Od léta dodávají škumpám eleganci šišticová plodenství, která se začínají od konce července barvit růžovočerveně. Trčí vzhůru mezi listím a tak trochu připomínají svíčky na vánočním stromečku. Nejvíce to však škumpám sluší na podzim, kdy se jejich zpeřené listy vybarvují od jasně žluté, přes oranžovou až po červenou barvu. Z větví škumpy je možné zhotovit nejen primitivní píšťaly, ale i nádherně znějící příčné flétny......