Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProtipól
Autor
Radmila Marie
Stromy mají holé prsty, pod nimi spí hnědé listí.
Zelený mech se vyhřívá a veverka, ta nezbednice, kouká kde by co spapala…
Zvláčená pole se pomalu budí, ozim má zelenou čupřinu,
řeka si líně protahuje bok, na stohu slámy sedí myšilov…
Stříbrné smrčky se blyští a září, v poledním čase však dřímají.
Suchými prstíky osiky šustí, všude je pohoda, láska a klid…
12 názorů
Radmila Marie
20. 02. 2021Děkuji Radovane, fanfárový den!
Radovan Jiří Voříšek
19. 02. 2021Jo, pohodové, milé, malebné
Radmila Marie
26. 12. 2020Děkuji za slova která hřejí, A2a2a, jsem amatér zapisovatel, jak to vnímám, tak to zapisuji. Je mi pak líto do toho jakkoli zasahovat, aby to bylo ,,správně,,. Při každém čtení pak mohu znovu a znovu prožívat to chvění, to vlnění, slyšet tlukot srdce...
Přečetl jsem si tvé, zde poslední tři básničky. Poctivě musím poznamenta, že, řekněme po technické stránce, je co pilovat. Na druhou stranu, a to tu důležitější, lze za tvými verši spatřit vlídného člověka, který není potichu a nám ostatním tak, byť třeba jen nepatrně, činí život jaksi bezpečnějším, hezčím. Tip
Radmila Marie
06. 11. 2020Musím tedy skutečně napsat, že příroda snad ani neví, co se děje za jejími branami. Tam vejdete... a nic... Naprostá pohoda. Asi nemá TV a internet... Děkuji za tip.
Radmila Marie
06. 11. 2020Luboši, to budou asi nějaké mimikry...
Aspoň, že je klid v přírodě, když není ve městě, v nemocnicích a u televizních zpráv. Tip za chvilku pohody.
Radmila Marie
04. 11. 2020Jsi velmi laskava Blacksabbatho, děkuji za společnost.
blacksabbath
04. 11. 2020krásný zážitek z toulky.......ráda jsem se prošla s tebou......*/********