Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVědí to!
Autor
Fidzi
Písklivci v houštích zastrkaní
záznamy škrábou do podkoří.
Ví o nás všechno, všechno lhaní
i práci. Oka nezamhouří.
Po vlnách mízy zprávy plují:
- babička nese nůši klestí
- pán s brašnou čůrá u dvou tůjí,
jantary - soft hard disky zvěstí.
A potom odkud lípy vědí
všechno líp a proč lísky blízce
dovedou šeptat odpovědi.
Vrby snít, drby krmit hryzce.
23 názorů
Básničku o tom, jak jsem beznadějně (ne)mrtvá jsem už napsala, Jmenuje se Samotka a bude zveřejněna zítra. ...Jak vidíš, předbíhám čas.
A ja chci, aby sis dovolovala víc. To je vše. Tady opravdu můžeš. Ráda se podívám na tvoje básničky více. Je velmi lehké promítnout své přesvědčení do všech zrcadel kolem. Každý to děláme. Klidně o tom napiš básničku, jak jsi beznadějně ne/mrtvá (?)
Fidzi,
já píšu často a ráda o vichřici. Kdybys třeba někdy neměl za dlouhých zimních večerů co dělat, můžeš si přečíst můj příspěvek Sabine, pokud tedy nečteš jen vázané verše...
To proto jsem si dovolila tu poznámku o vichřici.
Myslím, že pracují tak dlouho, že jim kdokoli z nás nemá moc co nabídnout, co by chtěli víc, než jen své zaznamy :)
Nějak jsem už dlouho tušil, že všude okolo jsou. Doufám, že nepracují než pro sebe.
Jen dávej, elíno m., vichřici! Jsme v prostoru, kde se všechno může hned! Pokud je basnička jako igelitové hnízdo, zahrajme si na vichřici! Jupí!
Většinou vázané verše nečtu, ale tebe neznám, tak jsem nakoukla. Líbí se mi, jak vplétáš nové do starého. Je to sice jako když si ptáci staví hnízdo z igelitu, ale mně se líbí, že máš svůj styl.
Parádní. Tady se mi líbí. Mám ráda mírně ironické linky. I ty nad očima...