Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se1968
Autor
Michal Té
1968
máš z toho hrůzu
pořád se bojíš
proč?
to jen jimi h. hrábnul do strun
naživo v kavárně
že by se zeman zesral
upadlo by mu všech pět brad
najednou píď za au go go v new york city
u popelnice ve slepý uličce
poprvé by se omluvil
hovado hnusný
ulítne si na dobrý muzice?
ne, to sračky neumí
jedině, že by do nich foukla většina
a víte, jak to přeci je?
já ne
v mozaikách motýlích křídel
ztrácejí se bělásci
žár odhumusené krajiny
krájí krk sebenadhledu
1968
granáty gratinované garnáty
stačilo říct ne a prý by nás všechny pobili
kdyby nebylo vietnamu
možná by přijeli zachránit nás
černoši tak hladoví
že ani žvejku k pušce nedostali
1968
tanky před rozhlasem
větší hnus není
hlášení z dopravy
reklamy prožírající krásu beatu
mluvené olovo
v kaleidoskopu pocitů diví se
že to tu alespoň ještě trošku funguje
kafe maj a pivní závin též
křehký jako idea demokracie
je můj pyj po chvíli v tobě
8 názorů
Myslím, že tvoje ego si nezadá. Možná je to drsná poezie svědomí, kterou čas posunul do nebezpečné blízkosti agitky. Ale ani na tom není nic špatného, takovou úlohu plnila poezie po celou dobu své existence. Líbí se mi tvoje nasazení, připomene Ivana Diviše. Ale jak u něj, tak u dávných předchůdců, jsme mohli číst texty zběsilejší. A také daleko vulgárnější, s vulgaritou zesílenou úchvatnými rytmy. Tip za žánrové obohacení zdejšího trhu.
Je to tu tvrdé. Zajímalo by mě, kolik ti je let? Já jsem byl v srpnu 1968 ve školce.
Hej, ty jseš divnéééééj! Říkám, že jsem to měl opravený dřív, než si sem dal svojí božskou kritiku, ze který jsem se dozvěděl uplný hovínko. A jak hned nadává. Běž radši radit Zemanovi...
Blbče. Nikdo se ti neposmívá. Třikrát si to zkontroluj, než něco někam pošleš. To víš, všichni se tu z tebe poserou. Motýlých křídel, děláš si srandu?
Helejď, křídla jsem si opravil dřív, než jsi sem napsal tu kritiku. Hodně drsný, chtěl bych mít vaše ega Písmáci, to se opravdu jen tak asi nevidí, znát, co je správně a co ne, být kyselejší než prdel Petry Kvitové a přitom všechno vědět naprosto přesně, všemu rozumět, co se týká poezie, yes. Ale kloudnosti se nedobrat. Jen se posmívat, posmívat a posmívat. Jedině nad odezvou na své podivné kritiky poťouchle se pošklebovat.
Pak sem má mít člověk chuť něco napsat. Tak mi neposílejte ty maily, že sem tu dlouho nebyl a že vám chybím. Howgh.