Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAntická
Autor
Fidzi
16 názorů
blacksabbath
18. 12. 2020ráda jsem četla......líbí se mi.....*/****
Vložila jsem toho nebývale hodně najednou. Možná jsou čtenáři presyceni, možná to v dílně není vidět, možná jsi z jiného sveta :)
Pořád mi není jasné, proč tak málo tipů pod tak hezkým dílkem.Asi jsem z jiného světa, že se mi to tak líbí?
Ještě pořád to můžeš zkusit.Nešlukuje se, jen vychutnáváš chuť.Když ti to nic neřekne, můžeš vždy skončit.Kdyby jo,(ale nemyslím, že je to tvůj případ)kup si filtrovou.Aby to nebylo tak nezdravé.A pamatuj.Jedna dýmka=jeden den.Proto mají dýmkaři více dýmek.Já jich mám deset.Cigarety mi smrdí popelem a pálí v ústech.Dýmka je jiná.
Ja jsem nekolik let kouřila v podstatě jen kvůli kouřkům (doufám, ze muj novotvar je zcela pruzracny) . Ale podarilo se mi osvobodit. I kdyz atmosféru ubalene cigarety dodnes kuřákům závidím. No, dymka je taktéž silné pouto pro me. To jeste kdyz jsem nechtela zacit kourit jen proto, ze kouri vsichni pratele, tak jsem si malovala, ze az mi bude čtyřicet, zacnu kourit fajfku :)
Jsem pouhý začátečník.Chutná mi to a plním přání své dcery,která chce rychle dědit.Co bych pro ni neudělal.Mám ji přece rád.Jsem dobrák od kosti. I teď kouřím ten svůj oblíbený McLintock Cherry.
Není zač děkovat.Sedím si tu, bafám z dýmky a čtu vázané verše, které se mi hodně líbí.Co víc si přát?Snad jen víc takových pohodových chvil.
Ach, sonet.Jsem udiven.Jen dva tipy?To je divné.Mně osobně se to líbí moc, ale...kdo jsem ..já.
lawenderr, jako kdyby tip byl víc, než co mi můžeš říct. Děkuji velmi pěkně :)
Pokud uvízne par slov, je to pro autora čest.
já se s těma tvejma básněma furt peru:) zase - tahleta má hodně silné momenty a pak místa, kde si funím - přidej, děvče ... :) Chce se mi tu nechat absolutně dokonalej půltip, půloblíbenou a půlvýběr (osobní samo ...:)
...